Ahad, 22 Jun 2014

MAT MONGOL PULAK TAK SELAMAT




NOTA
teori ini menjadikan
mat mongol tak selamat pulaaaaak
kah kah kah


HIKAYAT  MALIKUL SEMBAB
 

PENCERAHAN HIKAYAT MALIKUL SEMBAB DAN MAT MONGOL Ada usaha dan gerakan nak menurunkan Najib AL-TANTUYA dalam tempoh beberapa bulan kebelakangan ini. Muhyiddin AL-SEMBABI dapat sokongan kuat daripada MADEY AL-KUTTY. AL-KISAH JUGA MENGKHABARKAN BAHAWA Muhyiddin AL-SEMBABI juga sudahpun melangsungkan perjumpaan dengan orang-orang dia pada ketika NAJIB AL-TANTUYA berangkat ke China baru-baru ini.

 Muhyiddin AL-SEMBABI juga telah berjumpa dengan ramai orang-orang yang tidak disukai MAT MONGOL. Dari satu sudut pula, ada ura-ura mengatakan Muhyiddin AL-SEMBABI hendak disuruh letak jawatan dan memfokuskan hanya kepada pemerintahan parti UMNO sahaja dan Hishamuddin AL-KERISI akan diangkat menjadi timbalan seterusnya bakal menggantikan MAT MONGOL jika ISTERI ROSMAH berundur.

 Namun, analisa terkini mengatakan bahawa ini sebenarnya hanyalah taktik untuk menyingkirkan MAT MONGGOL daripada pemerintahannya secara halus dek kerana kegagalannya menghandle banyak masalah negara DAN banyak membawa on MALIKUL TAK SELAMAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous


----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lepas dapat jawatan PM, tentulah letak jawatan TPM.

Kah Kah Kah...........


*
**

Tanpa Nama berkata...

Teori ini adalah tepat.Nujum Pak Belalang sudah ramalkan mat monggol @Altantuya akan di halau keluar pada bulan Oktober ini. kah..kah..kah..
Mat monggol kaki penipu sapa nak percaya.Pi mamposs lagi bagus..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..woit..hasil nujum abg haji menunjukkan muhyidin alsembabi dan mahathir alkutty son of firaun yg tidak selamat...kah kah kah...tunggu..hari dinanti pasti tiba..kezaliman harus ditentang..madey harus ditendang...kah kah kah...woit hang pi mana???

Tanpa Nama berkata...

Ko nak terlungkup ker ko nak terlangkap ker gi mampuslah. ABU !!!!!!! kahkahkahkahkahkahkahkahkhakahkahah