Selasa, 3 Jun 2014

UNIK DI MALAYSIA!



Sukma Perlis
KANGAR - Sebanyak 16 laporan polis dibuat sejak Sukan Malaysia (Sukma) ke-17 bermula di negeri ini pada 24 Mei lepas, kata Timbalan Ketua Polis Perlis ACP Md Zukir Md Isa.

KANGAR - Sebanyak 16 laporan polis dibuat sejak Sukan Malaysia (Sukma) ke-17 bermula di negeri ini pada 24 Mei lepas, kata Timbalan Ketua Polis Perlis ACP Md Zukir Md Isa.
   
Beliau berkata, daripada jumlah itu, polis telah membuka kertas siasatan bagi tujuh laporan yang membabitkan atlet dan pegawai kontinjen.
    
Satu daripadanya disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan yang membabitkan pergaduhan dua pemain tenis dari Sabah di gelanggang tenis Kompleks Sukan Tuanku Syed Putra di sini pada Khamis lepas.
    
Polis turut menyiasat empat kes mengikut Seksyen 380 Kanun Keseksaan membabitkan kehilangan tiga peti TV di dewan rehat asrama Universiti Teknologi Mara (UiTM) Arau, yang menjadi tempat penginapan para atlet, pada 22 Mei lepas.
    
Md Zukir berkata dua pelajar tingkatan tiga dan empat dari sebuah sekolah menengah di negeri ini yang terbabit kes mencuri barangan atlet pada malam perasmian Sukma 26 Mei lepas,  telah ditahan dan kes berkenaan akan disebut untuk kali kedua di mahkamah di sini pada 25 Jun akan datang.

Dua lagi kes turut disiasat mengikut Seksyen 379 Kanun Keseksaan kerana mencuri di kawasan Kompleks Sukan Tuanku Syed Putra di sini pada malam perasmian Sukma.
   


KAH KAH KAH

woit 

ini sukan ke

perhimpunan

penyamun

kah kah kah

malaysia boleeh

kah kah kah


-----------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Heheheh...itu koman...ni c3b turun 1 negeri.....no..kebawah lagi...no not that....bawah sikit lagi.....yes...yes. tudia huh.....anak angkat bley jadi kingkakola....papa ex pun anak lifthing ......the hilir and hulu bengeng merah mato....coz is becoz...apeter this.....alll the hilir hulu trngah hujung sipi sipi willbe kick ass to gagaround one one by this doctor needle....heheheheheh.....kencian jadi kebaratni...no baca loss ibrithing....kenchian....gosok buah peliaq lah lepas ni....hehehehehhehee

Tanpa Nama berkata...

ikut style mat monggol......
raja penyamun....
kah...kah...kah.....

Tanpa Nama berkata...

Bodohnya rakyat mesia pun unik jugak..Uniknya bodoh ni, tak boleh ditolong2 lagi..