Isnin, 7 Julai 2014

UCAPAN SALAM






Salam Ramadhan untuk semua





Dengan rasa hati yang besar dan berbangga, ingin saya memaklumkan yang produk Zunar ada di"pack"kan sempena Aidil Fitri ini. 4 buah buku kartun yang bernilai RM60 telah didiskaunkan RM10 menjadikan harganya RM50 sahaja. 

Bukan itu saja, Sampul Duit Raya yang unik dan menarik akan diberikan secara percuma!!! 

Hiasi Aidil Fitri ini dengan ketupat, lemang, kuih semperit dan juga buku dari Kartunis Zunar!!! Letakkan aje diruang tamu untuk dijadikan bahan bacaan saudara-mara yang datang berkunjung. 

Jadikan balik raya kali ini sebagai satu misi besar kita untuk memberitahu kepada sanak saudara kita apa yang sebenarnya berlaku di negara kita...Bagi yang berkemampuan, belilah dalam set yang banyak untuk tujuan edaran kepada rakan-rakan, saudara mara PR kita dikampung. 

Usaha dan wang ringgit yang kita keluarkan hari ini adalah pelaburan untuk melihat generasi kita yang akan datang celik kebenaran. 

Untuk rakan sekitar Kuala Lumpur, berita baik untuk anda semua. Insya ALLAH akan ada penghantaran ke tempat anda oleh Ridzaldy pengedar tunggal produk Zunar. boleh call, sms atau WhatsApp saja. 
Errr..janganlah beli satu set yea...paling tidak pun 10 set...(boleh pakat2 dengan kawan2) 

Untuk rakan2 diluar Kuala Lumpur, sila berhubung dengan Ridzaldy utk mengetahui mode penghantaran dan kos pos. 

Rakan2, 
Misi kita besar dan sangat besar!!! 

Jika tidak kita, maka siapa? 



--------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jgn rosakkan kemuliaan aidil fitri dgn cerita kartun yg berotak kartun.