Khamis, 17 Julai 2014

YA AMPOOOOOON!




PEMEGANG 

MOHOR

BOTOL

 BESAR


FACE BOOK




Siapa yang biadap sebenarnya?
Khalid Samad ke Mamat kat bawah ni..
Cer tengok leklok sape kah gerangannya Mamat nihh..???

# Tegur anak sendiri dulu sebelum nak tegur orang lain..... See More
LikeLike ·  · Share


---------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Dulu raja bersiung teguk darah
Sekarang keturunan raja bersiung teguk arak

Awanama berkata...

Kih..kih..kih..

Pemegang mohor botol besar dan
pemegang mohor bontot besar...

Tu semua bakal sultan n bakal pm mesia nanti?

Apa raaa nasib rakyat malaysia ni...

Yg dok ada skrg pun pemegang horn si bantut besar...

Hu..hu..hu..

Awanama berkata...

anak ketua agama?
lu biadap sama rakyat.....
Kah....kah...kah.....
i rest my case.....
Ya Allah......
Ya Rasulullah.......

Awanama berkata...

malaon freeloader;
tegur anak sendiri dulu sebelum nak tegur mp !

awak di istana tu pun mujur. Allah SWT bagi macam2 nikmat untuk awak syukur banyak2 sebelum nyawa keluar dari badan.

Awanama berkata...

ada tak gambar burung masuk lubang sembur air........
ketua agama boleh....
kah...kah....kah....

Awanama berkata...

kavitha sidhu
kah kah kah

*
**

Awanama berkata...

Ko pon pernah muda tt.

Awanama berkata...

TT memang pernah muda
tapi dia bukan kategori makan tanggung berak cangkung

prepaid dia beli sendiri, petai dia masak sendiri, sewa rumah dia bayar sendiri, beras dia beli sendiri.

malaon freeloader apa kerja dia? murka konon....boleh jalan dengan murka hang tu. muka jenis tak tau malu!!!