Sabtu, 30 Ogos 2014

AWAS ! AZMIN ALI PADANG TEMBAGA




AWAS!

AZMIN ALI

PADANG 

TEMBAGA





ADUN-ADUN KEADILAN SELANGOR WAJAR BERI SOKONGAN PENUH KEPADA DATO’ SERI DR WAN AZIZAH ISMAIL DAN MENARIK DIRI DARI PENCALONAN

Saya merakamkan ucapan tahniah kepada Saudara Nik Nazmi Nik Ahmad, Ketua Angkatan Muda KEADILAN dan Timbalan Speaker Dewan Negeri Selangor yang menyatakan secara terbuka sokongan sepenuhnya kepada pencalonan Dato’ Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai Menteri Besar Selangor.

Dalam kenyataan beliau hari ini, Saudara Nik Nazmi juga dengan itu menarik diri dari sebarang pencalonan bagi jawatan itu seperti yang disyorkan oleh Saudara Suhaizan Kayat, Ketua Pemuda PAS.

KEADILAN dan Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat telah membuat keputusan sebulat suara bahawa Dato’ Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail adalah calon tunggal Pakatan Rakyat sebagai Menteri Besar Selangor. Keputusan ini perlulah dihormati seperti mana yang telah ditunjukkan oleh Saudara Nik Nazmi.

Oleh yang demikian, saya menyeru supaya ADUN-ADUN KEADILAN Selangor yang lain juga membuat kenyataan terbuka untuk menarik diri dari sebarang pencalonan oleh mana-mana pihak sebagai menghormati keputusan sebulat suara KEADILAN yang turut dipersetujui Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat.

Kenyataan terbuka oleh setiap ADUN KEADILAN di Selangor yang menyokong pencalonan Dato’ Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan menarik diri dari sebarang pencalonan oleh mana-mana pihak yang lain adalah lambang kesetiaan mereka kepada parti dan perpaduan kita dalam melawan Umno/Barisan Nasional.


RAFIZI RAMLI
Naib Presiden KEADILAN
Ahli Parlimen Pandan

29 Ogos 2014





----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesetiaan yg menguntungkan anwar dan pkr bukan pakatan. Cuba crita sbb apa nak azizah juga...x boleh calon lain.

Tanpa Nama berkata...

Aku cadangkan lantik Hj Hadi sajalah jadi MB Selangor.

Nanti boleh kawin sorang lagi di Selangor.

kah kah kah

Sesiapa yang ada 2 bini, memang sah ada masalah zakar..kah kah kah



Tanpa Nama berkata...

Parti Paih pongn kena ikut macang ni......tunjuk kesepaduan dalang parti.....terutama Ding climax welpaier (MP temerloh). setakatni buat kenyataan yg tok walak langsung dengang tuang presideng merangkap N presideng ulamok sedunio (serupe OIC je) bunyinye..........

mohd berkata...

melawan dan menentang rejim umno xbermakna kau boleh mentekedarah duit rakyat wahai lahanat musibat keparat

Tanpa Nama berkata...

Apa kata PKR pula mencalonkan nama Nasaruddin Mat Isa sebagai ADUN PAS di PRK Pngklan Kubur?