Selasa, 12 Ogos 2014

BERITA MEMERANJATKAN





KOMENTAR
politik dimana mana
pun sama hukumnya
tentang kuasa
tentang ekonomi
tentang dolar
tentang dinar
tentang ringgit

Nouri al-Maliki

Nouri al-Maliki forced out as Iraq's political turmoil deepens


Iraq's embattled prime minister, Nouri al-Maliki, appeared to have lost his job on Monday, after the country's president appointed a rival Shia candidate to form a new government in a bid to end the deadlock that has paralysed the Baghdad government while jihadists have swept through the country's north.
Maliki had seemed to be clinging to his post, but he was abandoned by party allies and sidelined by religious and regional backers who no longer believe he can save the crumbling state .
baca disini:http://www.theguardian.com/world/2014/aug/11/nouri-al-maliki-iraq-forced-out-prime-minister
KAH KAH KAH
di baghdad pun
ada mat gagap
yang juga
ada menantu
meniaga ayam

i rest my case
my lord

KAH KAH KAH



--------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Iraq's influential Shia cleric Ayatollah Ali al-Sistani has called on Iraqi politicians to choose a prime minister who can end the ongoing crisis created by the ISIL Takfiri militants.

Sheikh Abdul Mahdi al-Karbalai, speaking on behalf of Grand Ayatollah Sistani, said politicians who cling to their posts are making a grave mistake. Al-Karbalai is a representative of Ayatollah al-Sistani.

Under a de facto agreement among communities in Iraq, the prime minister is a Shia Arab, the president a Kurd, and the parliament speaker a Sunni Arab.

Tanpa Nama berkata...

Kat Iraq ada tak laki ketua pembangkan bini sibuk nak jadi mb.Kat Iraq ada tak org jantan Ke betina yg kurang seks

Tanpa Nama berkata...

Releks aa bro...

Hina sangatkah meniaga ayam...

Kalu suma persatuan peniaga ayam boikot tak mau juai ayam, agak-agak hangpa gheti dak semelih ayam dan cabut bulu ayam?

Bryan Wong berkata...

tambah lagi kah kah kah..dunia ni sempit..penyakit senang merebak..

Tanpa Nama berkata...

Manusia selagi jadi manusia tak menongkat langit , tak ikut cara hidup maha firaoun akan tetap hidup bukan seperti Keldai tetapi manusia.

Manusia jijik dan zalim pada diri sendiri saja yang bahalol ingat rakyat bodoh , walhal rakyat lah yang bagi kerja kepada manusia ini baik ketua atau pun mb (monyet bahalol).

Tiada apa special nya jadi Monyet Bahalol pada umur ganyut , bukan dapat ngentot cewek 20thn pun aper.

Ada Doktor Toilet Paper dalam CC PAS nak bukak Unity Govt tuk Selangor pulak.

Robin William yang terbaik pun dah GOL!!!

Kartun punyea pemimpin dalam PAS dan khalid ibrahim ini.

Buat habis bhoras saja ,makin tua makin ngok !

Tanpa Nama berkata...

Di Iraq pun penyakit gagap tak mau turun.DiSelangor pun sama,penyakit gagap tapi tak mau turun.Dua-dua sama kena penyakit ebola gagap.kah..kah..kah..

Cuma di Iraq takde barua umnongok,DiSelangor ada barua umnongok dan keldai Pasngok.Kah..kah..kah..

Kalu mereka semua kena kencing dengan Sahak gagap,maknanya Umnongok dan Pasngok sama saja.Bahlol wal tolol lembu fidlot!kah..kah..kah..

Tak lupa juga Penyimpan botol besar,kena kelentong dengan penyamun Sahak gagap!kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..tu yg dulu declare kalau kalah nak jadi pensyarah je tu sapa..kah kah kah..still clinging to his post...sampai bertongkat ka tu??kah kah kah...

i rest my case jugak lah..kah kah kah..