Jumaat, 29 Ogos 2014

JALUR TEMBERANG RAHAI




BERHIMPUAN 
DATARAN MERDEKA

Malam Merdeka kita berhimpun

Bawa sepanduk, bawa Bendera Rakyat, bawa poster Burhanuddin Al-Helmy, poster Ahmad Boestamam, Pak Sako, Ustaz Abu Bakar Baqir, Mat Indera dan semua pejuang kemerdekaan yang cuba dilupakan, tetapi tidak dilupa oleh anak muda celik...

Semua gerakan anak muda dijemput menyertai himpunan ini. Inilah hari penyatuan anak muda berjiwa merdeka!


KIBARKAN BENDERA RAKYAT

Boley masok malaysian book of record tak pon GWR.kah kah kah.memang pelik dah brapa taun dok mcm neh.ni mesti geng nuar mat sabu ckgu bard sabotaj curi bendera.tp aku rasalah dr firasat aku yg tersgt tepat kepalahotak neh,neh mesti TT punya kerja.kah kah kah.nasihat aku jgn.jgan.jgn!!!!jgn tak buat kah kah kah kah.makin thn mkin teruk x bebendera.hihihii. on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
air gunung
on 8/29/14
TAK ADA SAPA NAK LAYAN
takda sapa nak layan bendera ni sebenarnya. yang berdiri masa bendera bodoh tu dinaikkan semua tu kerana terpaksa saja ikut cakap ketua2 yang bebal&bodoh juga. jenis tak tak reti guna akal. jenis ikut arahan. daripada ketua unit sampai la ke ketua pengarah. yang dok sibuk rasuah pula, daripada polis cabuk sampai la ke pegawai kanan yang kenal siapa itu TENGKU GOH.

 yang di bawah ni kena belit dengan hutang keliling pinggang. yang atas pula SPRM boleh kawtim. yang di bawah ni kena amin doa untuk freeloader setiap kali khutbah. yang freeloader goyang kali di istana kah? Malaysia oh Malaysia bila keadilan akan menjelma... on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Anonymous
on 8/29/14

kah kah kah lori pasir aku tengok penaik bendera palestin ! lagi semangat wo ,ABU ! on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Amuraria
on 8/29/14

KENA BODOH KAN
Letak bendera bebanyak kek kereta...sampai time square...berhenti jap depan tu sambil bersendeng kek pagar depan time square...tetiba seoamba je abang teksi kek situ bersuara......BODOH MANA LAH BAWA KETE BANYAK BENDERA NI......sedih aku tau...cecepat aku blah..sampai dekat shell depan wisma mahsing...aku cabut semua bendera nakba ni...sial...nak bergaya pun salah....hahahhahahahahaha on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Pendekar mustar pinang sebatang
on 8/29/14





PROTON KAH KAH KAH

Aku pakai kereta Proton, buatan Malaysia katanya, secara otomatik aku tak perlu pasang bendera temberang laa sebab kereta aku buatan tempatan. Tak cukup patriotik ke aku ni? Kah kah kah on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Anonymous
on 8/29/14


GEMOK BOROI
kah kah kah..woit TT..bik mama gemok boroi terima anugerah tertinggi suku minangkabau iaitu‘Darjah Kebesaran Kerabat Yang DiPertuan Gadih Minang’ yang membawa gelaran Puan Puti Reno Kerbau gemok..kah kah kah http://www.sayangsabah.com/rosmah-terima-anugerah-darjah-tertinggi-wanita-minangkabau/ on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Anonymous
on 8/29/14
SEMAKIN RAMAI TAK PEDULI
Semakin ramai hilang minat... Semakin ramai sudah tak peduli... Semakin ramai benci... Tengok muka 2 tak malu... Saban hari keluar tv... Bohong dusta nista durjana... Perbodoh rakyat jam 8 sampai 9 malam... Terus ditindas terus dihina terus berkuasa... Angkara berkuasa melampau... Dah hilang minat dan takbir pot... Undang 3 berlapis berpilih berbulu Kah kah kah Peliknya angkat bakul walau minoriti... Kah kah kah Muka tebal muka tak malu Kah kahkah on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR

--------

Tiada ulasan: