Isnin, 4 Ogos 2014

SELANGOR DISELAMATKAN





DUA DUA ADA KES
SELAMAT SELANGOR


PKR nafi Azmin akan diletak jadi calon MB


Setiausaha agung PKR  Saifuddin Nasution Ismail hari ini menegaskan PKR tidak ada calon lain menggantikan Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim kecuali Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Dakwaan mengatakan wujud tekanan daripada rakan parti dalam Pakatan Rakyat (PR) supaya menggantikan Dr Wan Azizah dengan calon lain, termasuk timbalan presiden Azmin Ali, tidak benar, katanya.

"Khabar angin itu lemah, keputusan yang kita capai masih mengekalkan Dr Wan Azizah sebagai calon menteri besar," kata Saifuddin kepada pemberita pada satu sidang media di ibu pejabat PKR.

"Mesyuarat semalam dihadiri presiden dan timbalan. Semuanya sudah dipersetujui. Keputusan yang dicapai adalah kekal seperti yang diputuskan pada mesyuarat lalu," katanya.

Saifuddin mengulas dakwaan kononnya Azmin yang juga ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Antarabangsa akan diletak sebagai calon menteri besar. – 4 Ogos, 2014.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pkr-nafi-azmin-akan-diletak-jadi-calon-mb#sthash.TPqQv2C6.dpuf


KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
dua dua ada kes
kah kah kah
selamatlah selangor
tanpa malaon maloan ini

KAH KAH KAH
-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aman rakyat selangor tanpa malaon2....

Malaon ini bahasa jawa ke ????

Muka2 macam baru turun bot karam dekat setulang aje...

Tanpa Nama berkata...

Tapi aku lebih percaya pada Azmin,walaupun ramai orang kata dia orang jahat.Di Malaysia bukan akhbar saja kena baca terbalik.Kerpercayaan ramai juga kena baca terbalik.Orang kata Khalid baik,tapi dialah sebenarnya penyamun tarbus.Azmin budak baik,ada bukti dia songlap duit rakyat?Kalu takde janganlah suka buat fitnah.Nanti diri sendiri yang kena malu.kah..kah..kah..

TT ada bukti?Sisahak gagap akan dibogelkan beberapa hari lagi akibat terlalu baik(bacanya ini orang jahat)kah..kah..kah..