Khamis, 11 September 2014

IKANG PEPADUANG GAGANG





MEMBANGUN BERSAMA GAGAL
Suara PAS Terengganu yang dipimpin Haji Hadi mesti dipencilkan kerana PAS Terenggganu cakapnya berdegar-degar, selalu menyerang penyokong dan pendokong, berlembut kepada musuh iaitu UMNO?BN sebagaimana Haji Hadi meletakkan calon pilihannya di Pulau Pinang dan Selangor untuk melawan PR dan ingin bersekongkokol dengan UMNO/BN menubuhkan kerajaan UG. 

PAS Terengganu juga pernah mengkritik slogan kerajaan Kelantan "Membangun Bersama Islam" itu tidak islamik dan mencipta slogan baru yang kononya lebih islamik iaitu "Membangun Menurut Islam" tapi gagal memimpin Terrngganu kerana kalah dalam setiap kali pilihanraya, Menggambarkan Nabi Muhammad itu mendidik dan mengajar umatnya ke arah kehancuran kerana kalah dalam setiap kali perang.

 Islam mana yang diturutnya tidak diketahui. Kita lihat pula PAS Kelantan yang dipimpin TGNA brlembut terhadap penyokong dan pendokong, sanggup memberikan kerusi pilihanraya kepada parti rakan iaitu PR/Keadilan/Ibrahim Ali walaupun diketahui pengundi Kelantan on USTAZ COOL DI DAKWA BAGINDA QUEEN
Publish | Delete | Spam
kiedentech
on 9/11/14


----------

6 ulasan:

Anda Sendiri Fikir berkata...

Sudut pandangan seorang sosialis anak kepada komunis yang mengaku hebat tapi lagi berbogel berpuluh tahun takut ditangkap. Nasib baik ler Ketum tolong bari pulang semasa jadi TPM. Mungkin anak muda kena diberi pencerahan siapa TT yang sebenarnya kerana ramai penyanjung lu tak tahu cerita sebenar lu yang lari lintang pukang kat luar negara dan bawa balik fahaman bapak kepada komunis. Anak muda sebenarnya memang tak tahu cerita sebenar sang pengecut yang sanggup meninggalkan rakan-rakannya demi untuk menyelamatkan dirinya sendiri. Bila boleh balik bukan main gah tunjuk kat pemuda-pemuda akan kehebatannya. Sosialis dengan Islam mana boleh ngam bro.
Lu cerita ler sekali masa Syed Husin nak bertanding di Kelantan tetapi ditolak mentah-mentah oleh TGNA pasai sebelum bergabung jadi PKR, beliau adalah bos lu. Demi menjaga hati Timbalan Presiden PKR maka dilantik senator. Cakap berdegar-degar tapi hampesss pasal yang elok jer diceritakan yang tak elok disembunyikan.

Tanpa Nama berkata...

Lelong lelong lelong. Penarafan PAS menjadi susut dibuatnya.

Tanpa Nama berkata...

Berita berita ber kaitan Nelayan Daratan tok sah lah di per panjang kan lagi.

Manusia yang menjala kekayaan dunia dengan kain serban tuk menongkat langit burok rupa nya.

Biar lah Steve Job @apple dengan alam kubor nya , dan mamat bahalol dengan UG nya.

Kalau dah bahalol , tak ke mana juga.

Ekonomi melayu makin papa , Negeri Selangor makin toye , rata rata bangsa Melayu jadi macam kangkong di tepi longkang tak de duit dan benggap.

Orang orang Melayu mana ada duit , kalau ada duit pun hidup macam barua saja.

Eh!!!!! Asal nya orang orang Melayu kaya kaya ke ???

Selagi Melayu mertabat kan Ketam Dalam Bakul , selagi itu lah Dogol Dogol menjala ikan guna kain serban.

Cukup lah.

Tanpa Nama berkata...

Ini salah siapa
Dulu nak jadi nelayan
Alim sikit bab ugama
Terus angkat jadi Ketua
Misinya mau tangkap ikang
Kah kah kah
Tangkap ikang tepi laut
Bila masuk laut dalam tak tau nak buat gapo
Kah kah kah
Msia cukup sifat
Nelayan jadi MB
Peladang jadi KM
Penternak jadi Munkee
Kah kah kah
Pimpinan org pandai 2 belaka
Demo sokong nelayan
Tangkap ikang banyok banyok
Hidup tok imam
Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hading ada padang golf 2 lubang......
munafik, u-turn, pembelot, khianat....
letak jawatan, masuk umno, jadi nelayang.....
kah...kah...kah....

air gunung berkata...

Muka TT mcm komunis ker?x der gaya langsung.muka org gatal x dpt kawin ader la.kah kah kah.muka jual pil kuda lg la x ada.tuduh org jual pil kuda laaaaagi x der rupa.main kuda2 dia suka kot keh keh meh keh.