Khamis, 25 September 2014

MALAM INI DI ANJUNG AMJAL - AMJAL RESTORAN




LENSA ANAK MUDA MALAYSIA (LENSA)
25 SEPTEMBER 2014

WACANA:
 PAS, KE MANA 
SELEPAS MUKTAMAR?

Melihat kepada perkembangan semasa politik negara, salah satu aspek yang menarik untuk diberi perhatian ialah polemik internal Parti Islam Se-Malaysia (PAS). Muktamar PAS ke 60 yang berlangsung di Johor baru-baru ini menimbulkan pelbagai persoalan mengenai halatuju sebenar PAS pada masa akan datang samada akan terus kekal sebagai salah satu kompenen Pakatan Rakyat (PR) atau memilih untuk kembali bersendiri.
Untuk membincangkan hal ini, LENSA akan menganjurkan satu wacana yang bertajuk 'PAS, Ke Mana Selepas Muktamar?'. Wacana ini akan berlangsung seperti ketetapan berikut:
Wacana : PAS, Ke Mana Selepas Muktamar?
Tarikh :   25 September 2014 (Khamis)
Masa :   8.30 Malam
Tempat : Anjung Amjal, Restoren Amjal, Jalan Pantai Baharu,Taman Bukit
                Pantai, 59100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
Panelis : 1. YB Saari Sungib - ADUN PAS Hulu Kelang
                2. IR. Izham Hashim - Y. Dipertua PAS Kawasan Kelana Jaya
                3. Ustaz Ridzwan Abu Bakar - Ketua Penerangan PAS Kuala Kedah.

Oleh itu, LENSA ingin mengundang rakan-rakan media untuk membuat liputan wacana ini.
Semoga dengan kehadiran rakan-rakan media, wacana ini mampu memberi pencerahan  bukan sahaja kepada tetamu yang hadir, tetapi juga seluruh masyarakat yang mengikuti perkembangan politik Malaysia.
Sekian.

-----------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TGHH ???
ke laut laaa mung...kikiii

Tanpa Nama berkata...

PAS shud be ok without TGHH and the UG team...

trip berkata...

salam
karimun jawa adalah pulau yang mempunyai keindahan wisata bahari terletak di jepara yang sudah terkenal akan ukiran dan mebel atau furniture cocok untuk liburan Anda.

Tanpa Nama berkata...

apahal bincang pasal pas..pas kan milik hadi awang sorang..biarlah dia pikir..hadi awang seorang tua yg bodoh dan angkuh..tengah marah ni

Tanpa Nama berkata...

Pi mail 2× tang tu jugak...bila suka puji..tak suka..kata macam2...cam mana nak dihalakan...kepala tuju pun main sandiwara..kahkah

Tanpa Nama berkata...

Pas Mesti bersama pakatan.
Yang patut dihumbankan kelaut ialah bapak mertua din ayam. Disebabkan bapak mertua din ayam inilah pengkalan kubur kita kalah.
Bapak mertua dia ayam harus di ayam hitam kan. Kalu dulu lagi bapak mertuanya turun kelauk menjadi nelayang nescaya harga ikan kembung tidak akan mahal mcm sekarang ini.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ... PAS kalah prk

Tanpa Nama berkata...

PAS Parti Politik Bahalol.

Tak perlu pikir apa PAS nak buat dah ; ada orang orang waras nak undi orang munafik penipu ke sekarang ini ????

Bebudak gila Pil Keldai mana sama dengan Pil Kuda ?

PAS Parti Politik Jahiliyah dah , jaja jaja ayat ayat suci tuk buat duit sampai jadi Dato' , Dato' Seri ini mainan orang orang tak takut ALLAH SWT dah....

Tak kan kita nak cakap depan ALLAH SWT , kita bukan maksum tu sebab pilih Keldai jadi Leader kita.

PAS hanya lah tuk orang orang GAGAL saja. Khalas !!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bullshit dan taik lembu la TT.. kau masih ada hati nak bincang parti bodo yg survival ni..

Rakyat kata bodo, dia kata cerdik. Maklomlah arahan agama dan direct dr Allah Taala. TGHH pula dijunjung mcm nabi dan siap ada mukjizat Din Addajajatun (Din Cock @ Din Kepala Butoh).

Lepas ni terus melingkop la TGHH dan UG. Aku dah xnak amik tau dah parti biol ni. Bila ada kuasa sikit, mulalah guna mantra2 agama nak bodohkan orang. Siap presiden boleh online dgn Allah Taala dan Timbalan Mursyidul berjumpa Rasulullah. Kepala butoh apakah ini?

Ini rasulullah utk PAS (http://www.imagebam.com/image/de2a16353712566)...kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Yang komen di atas semua otak udang....