Sabtu, 20 September 2014

PANDANGAN PEMBACA






PAS BUKAN MACAM DULU
Muktamar PAS Semakin hari kita nampak PAS sekarang bukan macam.dulu PAS mahu jadi macam.UMNO Beza pakaian saja UMNO merah PAS hijau Itu saja beza Wang sudah main peranan PAS keluar TV saban hari Ini satu perkembangan menarik PAS yang dihina dulu mendapat tempat Mendapat perhatian UmNO Kah kah kah Madey cakap betul Melayu memang mudah lupa Lupa jasa orang Lupa orang belanja Lupa budi orang Lupa niat baik orang PAS for all ?????

 Cakap tak serupa bikin Madey lagi bagus... Kurang kurangnya berani hentam depan Kah kah kah Apa pun rakyat semakin melihat Rupa pas yang sebenarnya Gambaran agamawan.semua main wayang Jual ubat kote keras lagi baguih Cari lah pasar malam mana mana Lemah.lemah lemah Akhirnya umno berjaya Mencaturkan perpecahan pakatan Mudah sekali pas Pas mudah lupa Bila umno kuat balik Pas akan duduk tepi longkang Kah kah kah Musibah.oh musibah Melayu kalah politik Berkopi setiap hari Berpolitik kedai kopi Saban hari tinggal.kerja Tinggal.keluarga Kah kah kaj on HAPUSKAN AKTA HASUTAN

Anonymous
on 9/17/14
MB LEMAH

Kalo dulu TGNA ada.. boleh jadi tokpekkong utk contoh. Skrg dah tua, MB dkrg lemah lembut dan lmao.. ada sapa berani tukar? PKR pun x berani kacau daun mcm PAS buat kat Selangor. PAS disokong bukan kerana Islam. Bukan disokong kerana hudud. Bukan disokong disebabkan setiap rakyat yg mengundi untuk menjadikan diri mereka ALIM ULAMAK. Tidak dan bukan. PAS disokong sbb ABU dan bukan bangsawan.

Rakyat Paria dah benci UMNO dan muak dgn golongan bangsawan. Kalo PAS masih nak bersekongkol dgn golongan bangsawan, lu boleh pergi mamposlah lps ni. Islam adalah perkakas utk dapatkan kuasa di kawasan majoriti rakyat paria melayu. Bukan nak meng-alim-ulamakkan rakyat paria pun.. Rakyat paria melayu cukup senang dibomohkan dgn agama. Cukup mujarab. Baca mantra agama, terus jadi kecut telur dan tak berani melawan dgn ustat2 yg bertindak sbg wakil tuhan. on SAH MULA MUAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 9/16/14

----------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Ulasan macam babi...kau dengki kat pas buat apa...pas parti lama...pkr parti dendam dgn madey..dulu umno piang juga...bila x rasa habuan bangun berjuang kata umno zalim., madey zalim....kalau pkr x wujud pun pas sudah sedia ada. Kah..kah..kah