Ahad, 7 September 2014

PROGRAM TERBUKA PASMA






MALAM ESOK

radio bangsar 
akan buat siaran langsung


NAK TENGOK GAMBAR
Wow...wow...bagus...bagus. Jangan lupa letak gambar hadirin..hadirat. boleh kenal tahi palat. kah...kah...kah.. Lepas program tu buat tempat lain pula. Boleh tengok kehadiran. Sebab yang pertama ramai orang nak kenal siapa..siapa. Woit....hisapmuddin jangan tak boh gambo...Jangan tiru cara surat kabor lanchow utusan. on SATU JEMPUTAN PANAS
Anonymous
on 9/7/14

WUJUDKAN PERSEPSI
Modus Operandi Dasar pecah perintah Wujud sentimen kaum Wujud sangka buruk Sengaja cari isu laga kaum Cari pakar 2 beri kenyataan kangkung Kah kah kah Yg pelik rakyat mudah terpedaya Sokong 52 % tak nampak Yg 47 % selalu keluar tv media Memberi gambaran 52 % silap catur Kah kah kah

Semua persepsi Wujud persepsi Buruk kan keadaan Sengaja sengaja Semua dicatur Semua diatur Pementasan dijalankan Macam wayang kulit Agar rakyat terus alpa terus.terpedaya Guna akal fikrah Rasional.intelek cerdik Main catur.catur Kah kah kah Akhirnya semua main duit Sapa banyak.boleh menang Sapa terbanyak.jadi winner Kah kah kah on SATU JEMPUTAN PANAS
Anonymous
on 9/6/14
MANA YANG LAIN
Hidup PasMa...nape 3 orang je. Mana lain. masih malu-malu lagi ke. on SATU JEMPUTAN PANAS
Anonymous
on 9/6/14



NOTA
sila jangan guna
huruf besar
ketika memberi komen

-------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Serang tengah hot TT, ramai nak tubuh cawangan-cawangan dan bahagian-bahagian.TT di jemput sekali.Aku disini pun akan buka cawangan baru.Mana-mana yang tak mau asmara dengan parti lembu sila keluar hamPAS.Biar tinggal mamat ular dalam semak.kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Tangan stopa masih tak nampak2, mungkin terikat kuat dgn spenda

Awanama berkata...

Insyaallah jika PAS confirm keluar PR, maka tidak dapat tidak PASMA akan menjadi penggantinya dalam PR...

mohd berkata...

kah.. kah.. kah..
pasma patut jdk satu parti
apa ngo dlm pas nk mngarah hala tuju pas boleh buat. no locus standi kata bangsa england.
persoalan dia..
1. ada telor xde telor?
2. knapa xmsk je pkr?
kah.. kah.. kah.. kah.. kah.. kah..

Awanama berkata...

Yang paling penting...cari pengganti haji hadi yg bukan calon UG... selesai masalah....