Rabu, 10 September 2014

USTAZ COOL DI DAKWA BAGINDA QUEEN






FACE BOOK
AKU BERSAMA SAHABATKU WAN JI
DIA KAWAN AKU. Aku bangga ada kawan macam dia. Kalau aku ada duit banyak, aku akan jamin dia dengan duit aku.
Aku tahu, dia berani bukan untuk kepentingan diri dia sendiri. Dia mahu membebaskan warga daripada cengkaman kebodohan 'mempertuhankan' manusia. Dia bukan macam orang lain yang mengetuk pintu istana dengan gumpalan wang untuk membeli gelaran.
Entahlah. Aku tak tahu macam mana aku nak tolong dia. Doa aku untuk dia, "Ya Allah, teguhkanlah hatinya. Tenangkanlah fikirannya. Tingkatkanlah semangatnya. Ampunkanlah dosanya. Dan, eratkanlah persahabatan antara kami di dunia dan di akhirat."
"Wahai Tuhan, aku serahkan kepada-Mu mereka yang menzaliminya. Engkau lebih mengetahui siapa si penzalim itu. Cukuplah kepada-Mu kami berserah."




---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sama-sama kita tunggu bukti gred A yg akan dikemukakan oleh pendakwa. Jika tiada, sama-samalah kita tertawakan kebodohan mereka tu.

Tanpa Nama berkata...

India sembah patong tak bernyawa.
Melayu sembah patong bernyawa.
Janganlah kamu mengikut perbuatan suatu kaum,Kamu termasuk dalam kaum itu.(Petikan hadith)