Jumaat, 17 Oktober 2014

PASMA MAKIN POP







Jangan tumpang nama parti,

kata PAS Terengganu kepada PasMa 

PAS Terengganu mencabar Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (PasMa) untuk keluar daripada parti Islam itu dan menubuhkan parti baharu jika terus menjadikan badan bukan kerajaan (NGO) itu sebagai platform mengkritik parti.

Pesuruhjayanya, Satiful Bahri Mamat berkata, dengan meninggalkan PAS, NGO berkenaan dapat membuktikan sejauh mana PasMa dapat berdiri teguh dengan aliran baru yang dibawa kepada ahlinya.

“Kita cabar dia keluar PAS, buat parti baharu supaya orang boleh lihat kredibiliti dia. Jangan tumpang atas nama PAS tetapi merosakkan imej pimpinan dan mengkritik Majlis Syura Ulama.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/jangan-tumpang-nama-parti-kata-pas-terengganu-kepada-pasma#sthash.amm2Yu8s.dpuf


KAH KAH KAH

apa makna berita ini?
maknanya pasma
makin pop
maknanya pasma  
makin cool
maknanya pasma
jadi ikutan anak muda






---------------

17 ulasan:

Unknown berkata...

Kalau kita takut dekat orang maknanya kita ada kelemahan. Memang pemimpin2 PAS termasuk yang tertingginya sekali, banyak kelemahan. Kalau nak bagi PAS maju, bukanlah keluarkan PASMA, tapi keluarkan Haji Hadi dan Mustafa Ali dan kuncu2nya.

Tanpa Nama berkata...

bertumpang-tumpang........
berwalaq-pelaq.....
ber UG - ber UG......
no matter.......
haramjadah.......
kah...kah....kah...

Tanpa Nama berkata...

Pas ni cakap je besar.Dulu kutuk PKR, tanpa PKR,Pas akan kuat.Tapi bila PKR tak tolong di Pengkalan kubur.Pas terus kena pukulan k.o. dari umnongok,kawan baik youJi.Padan muka,itulah akibat mulut celupar macam barua.kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

test

Tanpa Nama berkata...

1.selamat tinggai mat sapu!!selamat tonggal khalid gereja!!!selamat tinggai puak-puak Pasma!!
2.lepas ni hangpa semua boleh sembahyang di gereja!!!
3.kah!kah!kah!!!

Tanpa Nama berkata...

Adi Awe berak sembelit 2 ketul. Seketul tahi sembelit tu dah menjadi Satiful Bahri Mamat dan seketul lagi tahi sembelit tu dah jadi Saifool Bukhari Azlan.

Tanpa Nama berkata...

kalau betul-betul gentleman dan kalau betul PASMA lebih popular dan lebih 'mendapat' demand cuba jangan menumpang di atas capacity orang lain.. cuma si pengecut je yang tak berani terima cabaran... cuma yang takde telor cam najib je yang kecut bila dicabar.., Haji Hadi dan Mustapha Ali dah berada dalam PAS sejak zaman dato' asri lingkup lagi., takde sebab nak keluarkan mereka tapi kalau PASMA tak berani menerima cabaran maknanya hanya masa dan waktu yang akan menentukan nasib mereka pakah akan menjadi seperti gerakan baling tahun 1972 dima tukar tiub (then) Hishamuddin Rais cabut lari ke England dan tinggal Anwar Ibrahim, Tuan Syed Hussin dan Ibrahim Ali yang sanggup berdepan dengan Kabinet Tun Abdul Razak dengan menerima hukuman penjara.. jadi dengan ini Ibrahim Ali jelas lebih berani dari Hishamuddin Rais., apakah PASMA pun sama tak bertelor seperti Najib dan yang satu spesis dengannya including Hishamuddin Rais ???????

Tanpa Nama berkata...

kalau PASMA takut terima cabaran pun maknya PASMA lebih banyak kelemahan ....

Tanpa Nama berkata...

Setuju kena keluar kan Nik Abduh, Nasrudin Hasan Tantawi, Mustapha dan sebagainya bermula dgn Hadi

abrarmujahideen berkata...

Dato wan bdul rahim pun kempen untuk pasma kat pulau pinang... Tuan ibrahim tuan man boleh wat ape?????

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
saya tak peduli pasma.pusma,pisma ke atau apa saja,cuma kuatir sat gi mesra umno/bn,atau bila pilihanraya pasma ni barua umno,tanding lawan pas.nampak gaya peluru pasma hala ke pas bukan umno.dunia,,,,,dunia,,,

zmy

Amuraria berkata...

kah kah kah amik ko pas ! ABU !

DD KAYBEE berkata...

Kalau disokong rakyat islam untuk mempetahankan kuasa dan merompak negara itu betul dan benar........kalau disokong bukan rakyat / pendatang haram jadah dikasi idzin tapi islam untuk mempertahankan kuasa dan merompak negara amatlah besar salah dan silapnya...DAHLAM MAKKNAH NYA TURRRRRR.....

air gunung berkata...

Aku khuatir pil khudda jer.semua pakat pening lalok pasalnya.kah kah kah.tolak BN jer yg x pening pkena pil khudda.pasal dose rendah sgt.keh keh.paling teruk fenin adalah PAS.x biasa kena pil khudda

Tanpa Nama berkata...

PASMA ini parti politik bahalol orang orang melayu lagi ke ?

berapa banyak parti politik bahalol melayu ada sekarang ini ???

orang orang melayu rata rata masih miskin lagi kan ??? nasib baik ada kad hutang , kalau tak kangkong longkang jadi sayur harian kot hidup macam kambing ?

apa nak jadi dengan melayu , yang kaya nak jadi mat monggol dan yang miskin nak jadi mat bahalol.....

apa sudah jadi tuan guru isham ??

Tanpa Nama berkata...

Pas sangat lemah skrg.budak mentah taik unta lensa pon berani bantai pas dan la ni giliran pasma membelasah pas.Semua ini berlaku bila pas buat u-turn.gerembolan umngok tahu kelemahan pas

Tanpa Nama berkata...

Bg aku TGHA tu sebaiknye mau di sepak keluar je.....