Sabtu, 29 November 2014

SURAT PEGUAM UNTUK NAJIB RAZAK





29 November 2014 

Kenyataan Akhbar Hishamuddin Rais 


Adalah saya, Hishamuddin Rais dengan ini memaklumkan bahawa saya telah menghubungi peguam saya.  Hasil daripada perbincangan dengan peguam saya - kami telah bersependapat untuk menghantar surat peguam kepada Najib Razak Presiden United Malays National Organisation. 

Surat peguam saya ini bertujuan untuk memberi amaran kepada Najib Razak agar memberhentikan penyebaran klip video yang bersangkutan dengan diri saya yang telah ditayangkan di Perhimpunan Agung United Malays National Organisation yang sedang berlangsung di PWTC sekarang ini. 

Adalah dimaklumkan bahawa pada ketika ini saya masih lagi dalam perbicaraan atas tuduhan Akta Hasutan 1948. 

Klip yang ditunjukkan di Perhimpunan Agung United Malays National Organisation itu pada  pandangan pihak kami akan mempengaruhi keputusan perbicaraan saya. Justeru, surat telah dihantar kepada Presiden parti United Malays National Organisation. 

Bersama-sama ini, saya lampirkan surat dari peguam saya. 

Hishamuddin Rais

(Jika ada apa-apa pertanyaan sila hubungi Latheefa Koya 012-384-29-72
Atau
Hishamuddin Rais 012-663-93-25


--------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Frontpage dalam suratkhabar...

Hishamuddin Rais to sue that Umno Bastard....hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Tabik spring pada TT.lawan tetap lawan.Jangan jadi macam presideng gerombolan united malays nationals organisation yang takde telo nak pegi mahkamah,macam keling Madet juga.kah..kah..kah..

Wan Zamzuri Wan Hasenan berkata...

Salam Bro,
Bro patut ucap terima kasih sama Najib sebab buat bro lagi famous, popular, top bukan 25000 perwakilan UMNO kenal bro, seluruh penonton TV di Malaysia kenal bro. Akhirnya Bro diiktiraf. Ada ramai anak muda UMNO dan orang muda Melayu yang minat gaya perjuangan bro, style bro. Bro perlu berfikir positif-Najib dan UMNO beri free promotion kepada bro. Ini sekadar pandangan saya.

Tanpa Nama berkata...

Ko prasan k0 ni org penting ke tt. ..

kampong lad berkata...

umno baru!

Tanpa Nama berkata...

Bro kalau dpt duit saman Jgn lupa belanja jgn baham seorang

Tanpa Nama berkata...

Saman lelaki tanpa telor menjatuhkan maruah lelaki sejati...don't ever do that again bro..Gerakan rakyat bikin rejim amno goyang luar dan dalam...banyak sekatan dan akta drakonian maknanya gerakan rakyat semakin berjaya..apa saja rejim buat ramai sudah tak percaya...makcik dan pakcik felda pun dah mula bawa mulut gaji dapat tak macam masa mula FGV dulu...kejap2 one off sana sini...yang toreh getah sekilo suda jatuh rm1.70 sapa mau layan..hisap rokok di PWTC pun lagi mahal kos dari sara hidup keluarga...skrg kos BRIM dan one off akan makan tuan...bukan najib tapi pengundi tegar Be End...