Khamis, 22 Januari 2015

SIAPA MAMAT INI?









Polis siasat video vokalis bergari disebarkan

SHAH ALAM - Polis akan menyiasat serta mengambil tindakan tegas ke atas individu yang merakam serta memuat naik video vokalis terkenal yang menyanyi ketika ditahan.

Kata Ketua Polis Negara,  Khalid Abu Bakar dalam laman mikro Twitternya pagi tadi.

“Pihak PDRM akan siasat dan ambil tindakan tegas terhadap individu yang merakam dan memuat naik video penyanyi itu semasa bergari,” katanya.

Dalam paparan video tersebut menyaksikan individu yang bertanggungjawab merakam video itu memaksa dia menyanyikan lagu popularnya dalam keadaan tangan bergari.



KAH KAH KAH

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah



---------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang suruh nyanyi jangan ambil APA2 tindakan. Yang upload & bagitahu dunia pasal polis msia cepat sikit tangkap IG sahaab.

Tanpa Nama berkata...

sapa lagi kalau bukan polisi pak... kah kah kah polisi ni tak serik serik... hairan sungguh...apa tindakan yang diambil kah kah kah... macam tak ada apa apa saja...makin ganas lagi kah kah kah... polisi ni kena buang kerja terus.. baru lah ada kesan...setakat siasat selidik buat kajian tarak apa berlaku pun... otak suggul semua nie kah kah kah... cuba buang kerja tengok... yang lain nak buat salah pun takut... ini kepala butoh pun dia pun sama macam lain.2 macai... hampeha

Tanpa Nama berkata...

Tak kenal.

Nazrio berkata...

hiburan untuk semua

Tanpa Nama berkata...

Polis mmg kimakkkkk....ACAB..!!!!..wlu pun adik aku polis..aku tau dia mkn rasuah jgk...cilako..!!