Sabtu, 24 Januari 2015

SIRUL BEBAS






FACE BOOK

Tekanan media sosial dan alternatif terhadap Najib semakin kuat - isu Sirul bebas di Australia - sudah juga di ramal akan menimbulkan banyak spekulasi dalam UMNO - Najib masih lagi senyap - ada yang mengatakan senyap itu lebih baik Zaharin Mohd Yasin tetapi biarlah diam itu berisi - ehmmm macam diam diam Daim. Jangan pula letak blogger Hisham untuk merangka strategi - sebab mereka tidak tahu tetapi mengaku tahu. Yang paling dahsyat mereka lakukan adalah menyiarkan video prono - maki hamun dan ada yang telah di jatuh hukum.

Malang dengan credibility yang ada - Hisham masih melantik mereka - ke tempat2 tertentu memberi mereka ruangan untuk terus menyokong dengan sokongan membawa rebah. Kata org - yang melantik mereka lebih tidak bijak dari mereka - satu kemungkinan.

Mungkin blogger Hisham sedang merangka video aku lah...make sure colour - jelas dan 120 % clear ye - nanti senang aku cakap macam Anwar Ibrahim dan Datuk Ibrahim Ali - muka sama suara sama tapi bukan saya - ehmmmm alahai PERKASA - cian dapat leader yang macam tu....




--------------

Tiada ulasan: