Khamis, 26 Februari 2015

GEROMBOLAN TAKUT


KOMENTAR
jika ada pilihanraya kecil
pekara pekara ini
akan menjadi agenda kempen:

1 - siapa upah sirul
2 - siapa upah azilah
3 - berapa bilion hutang 1MDB
3 - macam mana sirul lari?
4 - siapa bantu sirul lari?






Najib umum Umno tak bertanding di 

Chempaka

Perpaduan ummah melalui kerjasama antara dua parti Melayu-Islam terbesar negara, Umno dan PAS, tidak boleh ditegakkan tanpa ketelusan dalam isu kenegaraan yang besar, kata Datuk Husam Musa. 

Naib presiden PAS itu berkata, ia termasuk dalam isu seperti syarikat pelaburan negara 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan kes pembunuhan warga Mongolia Altantuya Shaariibuu.
"Perpaduan ummah hanya akan menjadi alat politik jangka pendek bagi menyelamatkan hayat politik individu dan parti tertentu semata-mata.
"Bahkan, sebelum ini, Barisan Nasional (BN) juga gagal meletakkan calon di Parlimen Bukit Gelugor, Pulau Pinang dan ia tidak membawa apa-apa makna kepada perpaduan ummah atau negara," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Beliau mengulas keputusan muktamad BN tidak akan bertanding di pilihan raya kecil (PRK) kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Chempaka di Kelantan yang kosong susulan kematian penyandangnya  Abdul Aziz Nik Mat pada 12 Februari.
Husam berkata, pengumuman  Najib Razak yang Umno-BN tidak akan meletakkan calon untuk PRK Chempaka membuktikan kekuatan Umno-BN di era kepimpinan presiden Umno dan pengerusi BN itu sudah menurun ke tahap tidak lagi berani berhadapan dengan lawan tradisinya.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/tanpa-ketelusan-perpaduan-ummah-hanya-alat-politik-kata-husam#sthash.aVOoqCvh.dpuf

KAH KAH KAH

woit
takut ngaku takut
kecut ngaku kecut
putar memutar
hal islam hal umah
pundeeek laaaa
kah kah kah

POOOORRRRAAAAH



------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mereka bukan takut TT..

Cuma bajet depa dah kering, dah tak ada untuk dibawa longgok kat Dun Cempaka tuu.

Bajet yang ada hanya cukup untuk 'Dandan Rambut Siti Najib sahaja' RM1200

kuh7kih38

Tanpa Nama berkata...

Bro hisham blog u tak blh share la upgrade skit...haha