Ahad, 15 Februari 2015

SELAMAT TINGGAL






ANAK MUDA BANGUN MELAWAN

AL-FATIHAH
bro..jgn kuarkan tulisan ni. dulu nik aziz pernah kata tiada UG selagi dia idup.mlm td dh mninggal.jd UG bole cinta n syg terang2an dn bukan jauh2 main salju?mlm td forum dimsiakini mharapkan 3 partai bersatu. pastu mursyidul plak mninggal, apa stand pas?

20thn nik gagal buat hudud atas alasan kerjan pusat, lepas besara jd mb, bila nak bersidang pasal hudud terus banjir, skarang musim dh kering tp ckp2 nak buat tp tak buat2 akhirnya tok guru mninggal.mesti hdudu ni akn dijdkan sbg pesanan arwah.

jd wasiat jd pusaka atau jd UG sbenarnya.bak kata mso disuatu forum diradio bangsar-99.99% hudud takkan jd, hanya retorik utk bekasih syg dgn ug..sy teringat akan satu komen pbaca tt mgatakan mengenai kata2 ku razaleigh "ambo tk seh makan gaji buto".langit masih mendung, tanah masih merah..masih ada mini cooper..anwar dipenjara.zunar dilepas dgn jaminan polis.din masih ayam.nelayang tgh tebar jala tangkap ikang..deep state plak mrancang sempadan pasang lukah.balak dh jd papan. on AL- FATIHAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/13/15





-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nama pun Hardy All-wang ; mesti dapat banyak duit punyea dgn UG.

kiedentech berkata...

terskan berjuang untuk kebenaraan, kerana anuar ibrahim dihukum atas keasalaahan yang tidak dilkakukannya hasil dari tindakan polis yang menggunakan sample yang diambil di balai polis semasa anuar diperangkap di lokap dan menggunakan sample itu untuk membuktikan ia adalah anuar ibrahim pada masa sama polis jude telah mengambil sample itu dan mencampurkannya dengan sample lubang jubur saiful dan keputusan ujian meghasilkan keputusan yang sama iaitu kedua-dua sample tercemar dengan dengan dna yang lain dan dna lain ini tidak diuji untuk menentukan ia adalah orang yang sama.

kucing terbang berkata...

Anak abg non ngaku wujud nye KN