Jumaat, 6 Mac 2015

LAGI DITEKAN LAGI DILAWAN






KOMENTAR
munkee ni tak faham sentimen anak muda
anak muda lagi dilarang
lagi mereka minat
lagi di tekan lagi di lawan

berdemo adalah cool
berdemo adalah counter culture









Tindakan tegas sertai perhimpunan haram
MARAN - Kementerian Sumber Manusia akan mengambil tindakan tegas terhadap pelatih atau kakitangan 32 pusat latihan di bawah kementerian itu yang didapati menyertai perhimpunan haram #KitaLawan di ibu negara esok.

Timbalan Menterinya,  Ismail Abd Muttalib berkata, kementerian tidak akan bertolak ansur dan mereka kena bertanggungjawab atas perbuatan sendiri.

"Jadi jangan marah jika dikenakan tindakan ... sebab itu jangan mudah terpengaruh dengan perkara yang boleh merugikan masa depan seperti (menyertai) demonstrasi (haram) ini," katanya kepada pemberita selepas melawat Kolej Matrikulasi Teknikal Pahang di Bandar Tun Abdul Razak di sini, hari ini.


Ismail berkata demikian ketika diminta  mengulas tentang perhimpunan #Kitalawan dijadual di hadapan pusat beli-belah Sogo di Kuala Lumpur esok, yang mahu diadakan oleh PKR bagi menyatakan sokongan kepada Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim yang kini ditahan di Penjara Sungai Buloh, Selangor.


KAH KAH KAH

pundek lah
lanchau laaa
sikit sikit haram
najib terlibat kes bunuh
tak sibuk pulak
razak baginda bunuh
altantuya tak heboh
rosmah rembat duit negara
tak berani apa apa
pergi lachau laaa
pergi mampooslah

APA PUNYA PUNDEK



-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa punya tuur

Tanpa Nama berkata...

Ismail abd mutallib nie mmg pukimat

Tanpa Nama berkata...

PETANG TADI HUJAN LEBAT. TIBA2 MEMBER AKU KATA 1MDB BUAT UNTUNG BILION2 TAHUN LEPAS. AKU TAK PUAS HATI. AKU CHECK DAHI MEMBER KAWAN AKU TU. RUPA2NYA DIA DEMAM PANAS. AKU DAH BAWAK DIA GI HOSPITAL. MALAM NI AKU TENGOK DIA DAH NORMAL BALIK.

Unknown berkata...

UMNo cilakak