Jumaat, 20 Mac 2015

SAMAN JANGAN TAK SAMAN




KOMENTAR
saman baru sampai
cakap dah lama

apa ertinya saman ini
ertinya PAS kena kencing
atau
saman ini sebagai tukaran

saman pernah digunakan
sebagai ugutan kepada roslan kassim
roslan dalam PKR disaman oleh megat juned
akhirnya roslan menyerah kalah
roslan akhirnya belot 
dan saman ditarik balik

apakah saman ini akan digunakan
sama saperti yang telah digunakan
oleh megat juned keatas ruslan kassim
kita lihat dan tunggu

sementara itu
kita turun tiap sabtu petang
ke sogo


Najib saman Harakahdaily berhubung isu 

1MDB

Najib Razak memfailkan saman fitnah terhadap Pengarah Urusan Harakah Dr Rosli Yaakob dan Ketua Pengarang Portal Harakahdaily Taufek Yahya berhubung isu dana 1MDB.
Najib memfailkan saman itu pada Rabu lalu menerusi Tetuan Hafarizam Wan & Aisha Mubarak di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.
Writ saman itu diperoleh pemberita hari ini selepas peguam Fahmi Adilah yang mewakili Najib menyerahkan saman itu kepada Rosli dan Taufek di pejabat Harakah di Kuala Lumpur.
Najib menamakan Rosli dan Taufek sebagai defendan 

pertama dan kedua.
Saman itu berkaitan penerbitan artikel yang ditulis Rosli pada 19 Februari lalu bertajuk “Dana 1MDB biayai syarikat filem Riza Aziz?(Bhg 2)”.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/najib-saman-harakahdaily-berhubung-isu-1mdb#sthash.WWcfy2Kb.dpuf



ANAK MUDA
pasti di sogo

-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cikgu aku kata kalu ada tanda soal tu maknanya ayat tanya. Ayat tanya maknanya org tak tau dan tanya utk dpt jawapan. Ayat tanya tak sama dgn ayat penyata. Kalu tak ada soal barulah ayat penyata. Ayat penyata tujuannya nak beritahu sesuatu kepada orang lain. Tapi kalu ada tanda soal, kalu ayat tanya maknanya nak tanya aje. Itu cikgu BM aku cakap la.....

Tanpa Nama berkata...

Woit..kalu mat monggol ini ada telo,sila saman new york times.saman harakah macam saman ekor saja.semua orang tak ambil pot.kah..kah..kah..