Ahad, 26 April 2015

1 JUTA 1 MEI




1 JUTA 1 MEI


GST sepatutnya dibatalkan, 

kata  Mahathir

Mahathir Mohamad menggesa Putrajaya membatalkan pelaksanaan cukai barangan dan perkhidmatan (GST) yang diperkenalkan 1 April lalu kerana pegawai pegawai kerajaan yang melaksanakan sistem cukai baharu itu sendiri tidak memahaminya.
Bekas perdana menteri paling lama berkhidmat itu sebaliknya berkata, kerajaan seharusnya hanya menaikkan kadar cukai jualan dan perkhidmatan.
"Saya fikir batal sajalah," katanya disambut dengan sorakan dan tepukan gemuruh kira-kira 1000 hadirin di Kelab K, Taman Melawati, Selangor hari ini.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/gst-sepatutnya-dibatalkan-kata-dr-mahathir#sthash.FTy7ZYe2.dpuf

KAH KAH KAH

ya ampoooon
yang mulia tun 
ya ampoon 
dah sokong....
jemputlah ke jalan raya
jemputlah turun berdemo
kerajaan zalim
hanya faham demo

DEMO BUDAYA KITA










---------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Tun Mahathir kalaun turun demo boleh lah di angkat jadi PM balik ganti Mat Mongol

Mat Mongol tu Penipu Perompak PengEntot 3P

Mat Mongol nak huru hara negara jadi macam Tunisia , tengok gaya BIK BADAK hidup macam KHINZIR

Awanama berkata...

Mahathir tak kan turun. Dia tunggu Mudin naik PM utk bata GST

*
**