Rabu, 15 April 2015

HASUT KAYUH LAWAN


HASUT 

KAYUH 

LAWAN


Seterusnya, Kita Lawan protes berbasikal pula

Gerakan Kita Lawan akan turun ke jalanan lagi - kali ini melalui protes berbasikal di sekitar Kuala Lumpur pada hari Sabtu ini.

"Sebelum ini, apabila kami berkumpul (kami ditangkap) di bawah Kanun Keseksaan atau Akta Perhimpunan Aman," kata anggota sekretariat Kita Lawan, Akmal Nasir.

Oleh itu, mereka akan menukar taktik dengan berbasikal pula, katanya dalam forum @Kini di Petaling Jaya malam tadi.

Katanya, protes dengan berbasikal itu akan bermula dari Dataran Kita Lawan di Jalan Raja Laut ke KLCC dan tempat-tempat lain dan butiran lanjut akan diumumkan hari ini.





---------------

3 ulasan:

Nazrio berkata...

robLok basikaL NANTi

satu duniya ketawa

Tanpa Nama berkata...

knp la korg suka buat org lain susah? kalau dbkl buat undang2 kena ada permit dan lesen basikal nanti, siapa susah? org yg tak mampu beli motor kapcai seken hen yg akan menderita.

tolon ler. kalau nak buat demo pun buat la kat pdg merbok ala geng ularmak. korg nyamor ler balut kepala tampal janggut masa mohon permit di dkbl dan balai. gerenti lulus. mana ler tau nanti dibekal lori air utk korg mandi.

apa2 pung, according to my income, elok PKR pilih Mat Sabu utk calon di pmtg pauh. bior Mat Sabu tanding atas tiket pkr. kalau lebai sekor tu nak sabo pun, bertambah buruklah yg dah buruk sbb sabo ahli parti sendiri!

Naguib Kaki Lima berkata...

Cayok 👏👏👍👍💪💪