Khamis, 30 April 2015

KEMANA HILANG 42 BILION RINGGIT






KOMENTAR
bukan sahaja duit hilang
yang masih belum diterangkan
siapa arah sirul dan azilah
bunuh altantuya?







Pentadbiran Najib tidak bersih- Mahathir

 | April 29, 2015
Dr Mahathir menerima agenda kerajaan membayar hutang tetapi beliau tidak puas hati apabila duit negara hilang dan hutang luar negara meningkat

KAJANG : Mahathir Mohamad mengaku beliau menyerang  Najib Razak kerana pentadbirannya yang didakwa tidak bersih.
Bekas Perdana Menteri berkata, beliau tidak puas hati kerana di bawah pentadbiran Najib, duit negara hilang dan hutang luar negara pula meningkat.
“Agenda kerajaan kena bayar hutang. Kalau bayar hutang saya tidak ada masalah. Menjadi masalah sekarang ialah duit (negara) hilang.
“Kalau satu juta, dua juta takpelah, ni sampai 14 juta, 20 juta hilang. Tidak tahu ke mana perginya. Ini persoalannya. Saya tak puas hati pasal duit hilang…duit kerajaan,” katanya.

KAH KAH KAH

woit
berapa bilion duit lesap
buta ratus ratus
bukan ribu ribu
bukan juta juta
sudah bilion bilion
42 bilion ringgit lesap

APA PUNYA NAJIB




-------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SABA SABA SABA SABA
(Siapa Arah Bunuh Altantuya)

Tanpa Nama berkata...

Bik mama yang sapu.sila tangkap saekor badak panda tu.kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

42 Billion boleh beli 10 kapalselam scorpene dengan 10 Altantuya tuk najib entot

Najib bahalol tamak tak sabar bila nampak bhuret ; dulu dengan ZZ pun sama

Bhuret punyea pasal , Rakyat 30 juta kena tanggung

Lahanat punyea manusia

Tanpa Nama berkata...

mahathir : siapa arah sirul bunuh althanuya najib ?
najib : saya panglima bugis bawa perahu....
mahathir : woit pekak badak....sapa suruh sirul tu bunuh awek mongol tu ha ???
najib : bila saya kemudi perahu pantang berpatah balik ....
mahathir : awak nie sengaja berlakon bodoh atau sememangnya bodoh sakan ?
najib : negara kita mengunjur tahap ekonomj yang tinggi dan mampu mencapai wawasan 2020 dengan berjaya....
mahathir : baik aku sembang dengan ibrahim ali yang katak tu lagi baik....
najib : selalunya setiap orang tua akan memarahi anak anaknya dan saya sebagai anak tidak boleh marah kepada orang tua saya....
mahathir : mana pi 42 billion engkau simpan mana ?
najib : cukai gst akan membawa kebaikan kepada seluruh rakyat malaysia yang berpendapatan tinggi menjurus 2020..
mahathir : betui kah anak hang kahwin hang order bunga pun sampai 3 juta ?
najib : ini semua salah anwar ibrahim..
.walau berada di penjara tetapi dia yang menghasut rakyat....
mahathir : konfirm najib kena nasi kangkang....
najib : walau apa sekali pun saya panglima bugis yang unggul dan tidak gentar kepada anwar ibrahim.....
mahathir : orang macam inikah aku rekomen dulu...
penat aku...dulu pak lah tidur pun boleh juga bangun tidur....mamat ini berpura pura tidur setiap masa..... demam aku
kah kah kah

FOUR WIRE berkata...

Tak sampai 6 tahun hutang negara bertempek2 hampir trillion.
Hasil pelbagai cukai hasil minyak negara entab kemana pergi sehinggakan cukai GST di kenakan lagi nak tampong perbelanjaan....masyaallah. Apa nak jadi ni.