Selasa, 28 April 2015

MUKA MAKIN SUWEY







KOMENTAR
ini satu lagi tanda 
ini satu lagi signal
kalau poster tak muncul
ertinya muka najib dilihat suwey
muka najib dilihat bawa sial
muka najib bawa bala
muka najib bawa kalah

kalau macam ini 
dalam PRU14 macam mana?









Najib 'ghaib' di Permatang Pauh?

Walaupun bahang kempen pilihan raya kecil Permatang Pauh semakin terasa, PKR mendapati ada sesuatu yang 'hilang'  dari kawasan itu - poster  Najib Razak.

Ahli Parlime Bayan Baru, Sim Tze Tzin hari ini berkata tidak seperti kempen pilihan raya kecil lain ketiadaan poster memaparkan wajah Najib di Permatang Pauh sangat dirasai.

Kali ini, kata Sim, kebanyakan poster yang dinaikkan hanya memaparkan gambar calon BN, Suhaimi Sabudin tanpa dihiasi wajah Najib.


KAH KAH KAH

woit
ini sudah berat
muka biawak dah ilang
muka badak dah ilang
kah kah kah
woit tak TT cakap
lepas kenduri kahwin
semua beres
KAH KAH KAH




--------------

2 ulasan:

underBear berkata...

cara ini adalah satu2nya cara untuk menunjukkan kepada semua pemimpin dan ahli politik yang kita sebagai rakyat lebih berkuasa dan atas daripada mereka, dan kalau nak bagi isyarat kepada mereka, peluang ini hanya boleh dilakukan sekarang pada PRK Rompin dan Permatang Pauh. Caranya adalah:

Undi BN di Permatang Pauh.
Undi PR di Rompin.

Kita terbalikkan undi di kedua2 kubu kuat BN dan PR. Oleh sebab jika BN kekal menang di Rompin atau PR kekal menang di Permatang Pauh ia tidak akan mengubah apa2 pun juga, maka kita ubah mereka! Kita ubah mereka, kita ajar mereka sampai mereka terperanjat beruk dan tak sangka benda tu boleh berlaku.

Utk artikel penuh
http://buasirotak.blogspot.com/2015/04/mari-mengajar-politikus-dengan-kuasa.html?m=1

Tanpa Nama berkata...

Betul TT,muka ahjib gor habok satu pun tarak.hari-hari terakhir saekor najib sudah sampai.Tapi ingat jangan lupa musuh kepada musuh kita pula wajib dihapuskan iaitu Madey kerala...kah...kah...kah...