Jumaat, 15 Mei 2015

JANGAN MAKAN EKOR SOTONG





 

KOMENTAR
mamat ganu ini
tergelicir sasaran
ini bukan hal tanding
ini bukan hal jawatan
ini kes jenayah najib

mahathir tanya
1- siapa arah sirul bunuh altantuya?
2- siapa upah sirul dan azilah?
3- macam mana duit 1MDB lesap?

tiga soalan ini wajib dijawab
jangan alih alih persoalan
jangan putar putar



Saran Mahathir tanding jika tak puas hati

KUALA TERENGGANU - [KEMASKINI] Kelab Penyokong Kerajaan (BBC) Terengganu menyarankan agar Mahathir Mohamad bertanding pada pemilihan Umno nanti sekiranya tidak berpuas hati dengan kepimpinan sekarang.

Pengerusi BBC Terengganu, Wan Abdul Hakim Wan Mokhtar berkata, pemilihan perdana menteri berdasarkan pemilihan presiden parti dan jika Mahathir tidak puas hati bolehlah berlawan untuk jadi presiden parti baharu.

“Buatlah kalau nak tukar (ganti PM) pun, tiada masalah. Sekarang, beliau (Najib) adalah presiden parti, kecuali cukup korum untuk buat mesyuarat agung luar biasa untuk usul turunkan presiden parti, itu cerita lainlah.


“Kalau tak, kita tunggu tahun depan siapa nak berlawan, siapa yang bising-bising... berlawanlah. Boleh jadi presiden parti baharu, jadi perdana menteri. Mudah sahaja,” katanya ketika sidang media pada Sidang Dun ke-13 yang berlangsung di Wisma Darul Iman, semalam.

Katanya, kenyataannya itu bukan cabaran kepada bekas perdana menteri itu, namun tidak wajar apabila  Mahathir terus mendesak dan menyerang agar PM berundur.

“Bila kita suruh orang turun.. kita kena ingat, kita dulu pun tak sempurna. Semua pemimpin ada kelemahan, ada kelebihan,” katanya.


KAH KAH KAH

woit
ini bahaya
makan ekor sotong
jadi ngok ngang
macam najib
tanya hal altanyuya
buka surah jubo saiful
buka surah sumpah sumpit
APA PUNYA  NGOK
-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KENAPA ORANG GANU BANYAK YANG BODOH BAHALOL ????

SEMUA OTAK IKANG !!!!!!

NASIB BAIK MINYAK GAS YAK CAGAR KE 1 Mat Dah Bahalol

Kesian Areah Siti Aminah

Eh , BON BON tak boleh KIOK ke ????

Tanpa Nama berkata...

Sorry la.. Org BN tganu ni kira gone case. Sama dgn org PAS tganu.. Pun gone case. Mmg dua2 puok ni makan ekor sotong! Masing2 bengap!

Tanpa Nama berkata...

Wan Hakim nie bapak dia tu dulu setan berekor...tanya byk mana duit rakyat Terenggnau dia rembat...dia nie kaya dgn duit rasuah bapok dia dulu..