Sabtu, 16 Mei 2015

POWER LAGI POWER








الدجاج

Betul ke Facebook anak Fadzil Noor disekat?

 | May 16, 2015
Akaun Facebook Muhammad Faiz dipercayai disekat atas arahan kumpulan penyokong Presiden Pas yang tidak puas hati dengan kritikan yang dibuat oleh anak arwah Fadzil Noor.
PETALING JAYA: Akaun sosial Facebook milik anak lelaki bekas Presiden Pas, Fadzi Noor dipercayai telah disekat gara-gara kritikan terbukanya terhadap kepemimpinan Abdul Hadi Awang.
Muhammad Faiz Fadzil diketahui ramai tidak menyokong kepemimpinan Abdul Hadi yang dilabel kumpulan ulama dalam Pas dan sering mengkritik Presiden Pas itu.
Dia yang juga seorang peguam dilihat lebih cenderung kepada kumpulan liberal dan sering mengkritik golongan ulama dalam Pas.
Penyokong kumpulan liberal yang menghubungi FMT percaya kumpulan ulama telah membuat aduan kepada syarikat pengendali Facebook supaya menyekat akaun Muhammad Faiz.
“Kami tidak lagi boleh akses akauan Facebook Muhammad Faiz. Mungkin telah disekat kerana aduan pihak sebelah sana (penyokong kumpulan ulama),” kata seorang penyokong kumpulan liberal kepada FMT.

KAH KAH KAH

woit
ini sudah power
boleh tutup FB
kah kah kah
respek respek
islam ke tak islam
yang penting fulus
kah kah kah
YA FULUUUUS



-------------

3 ulasan:

Nazrio berkata...

nak pinjam akaun aku...ambik erus pun boLeh, demi perjuangan

Tanpa Nama berkata...

SI BAHALOL nak di jadi Ketua macam UMNO

BAHALOL SAJA

Orang Melayu Saja Pon

Tanpa Nama berkata...

Hadi ngan harong ding nie insaf2 lah. Harta x leh bawak mati. Takkan "ulamak" tak tahu ayat tu. kehidupan akirat lagi baik. Ke sebab dah kelabu mata dgn $$$$ ....itu pasal lah sokong najib yg zalim