Selasa, 23 Jun 2015

APA DIA JANJI BAKRI







JANJI BAKRI

Tersingkir daripada kepimpinan PAS jadi rahmat terselindung, kata G18

Pemimpin PAS yang tewas dalam pemilihan PAS baru-baru ini menyifatkan kekalahan mereka secara blok dalam pemilihan itu menjadi "rahmat yang terselindung” apabila ia membuka ruang membina sesuatu lebih kukuh untuk Malaysia selepas ini.

Setiausaha jawatankuasa bertindak kumpulan 18 (G18) yang tewas itu, Dr Dzulkefly Ahmad berkata penyingkiran mereka menyebabkan satu wadah baharu yang lebih kukuh dan inklusif dibina untuk semua rakyat Malaysia.


NOTA:
apa dia janji bakri?




PRP

APA ITU PRP

TUNGGU & NANTI



-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

janji bakri? janji di jalan bakri muar..tak payah la bakri2 sgt..semua dikuasai cukong..habis tanah melayu..sebab melayu sendiri bersubahat dengan cukong..mmg celaka..prp parti progresif rakyat ke? buang masa la ini semua..beberapa hari lepas blog tt ada masalah..tt terus terang ckp bukan pakar it..kena rujuk pakar it utk selesaikan masalah..maknanya ada perkara2 ttentu yg kita akui kita tidak pandai..kena dengar pandangan pakar it..serupa masa nazak nanti..atau masa nk dimandikan..panggil org islam juga..org pakar agama..bukan panggil cukong dap..klo nak berbaik sgt dgn cukong dap, tanya dia setuju tak amalan puasa di bulan ramadhan? Setuju tak ibadah korban umat islam? Setuju tak tilawah al quran dalam tv? Sampai mati cukong tak setuju..yg bodohnya kita terhegeh2..kat xinjiang org islam tak dibenarkan puasa..tu la perangai cukong..kita perlu ekstrim hapuskan sekolah aliran cukong..adolf hitler melayu perlu dilahirkan..khalas.