Rabu, 24 Jun 2015

MENCURI YANG HALAL




DUA 
EKOR LANUN

MESIN BUAT DUIT
Masuk reban ayam orang curi telor ayam. Ini curi namanya, tangkap masuk penjara. Kalau hudud potong tangan. Berparang masuk kedai emas, ambil emas. Ini rompakan. Kalau tertangkap hukuman lebih berat lagilah.

 Felda sudah lain, ia sama macam skim bela lembu, ia itu mesin buat duit untuk penjaganya. Kalau kita suruh seorang petani Felda yang lulus darjah lima sahaja . Petani ini pun tahu macam mana nak buat dengan mesin Felda ini ... sebab nanti akan ada orang datang ajar macam mana nak buat. 

Macam Jloh ajar Najib lah. Sapa nak bagi juta-juta oooo. Lagi pun halal ... kok ada dosa pun setelah pergi berumrah dua tiga kali habislah dosa tuuu. Kalau yang keling nak basuh dosa mereka ke Sungai Gangeslah. Masalahnya bagi warga Felda selagi mereka boleh nampak pokok getah atau sawit mereka masih terpacak macam kontol pengantin, mereka tak akan faham apa yang berlaku keatas Felda. Warga Felda dah dizombikan oleh Isa Khinzir dan gengnya. on BERITA BAIK UNTUK NEGARA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 6/19/15







-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sini kata sana salah.sana kata sini salah.siapapun yg salah itu duit 1mdb sudah hilang entah kemana juga.tinggal saja unit kankung jib bon.n rakyat jelata kena sj minum gst.kapal skopene dah lepas tengok bangunan celaka 1mdb ni boleh lepas juga ke.apa punya belit cerita ni.tangkap jholo kata kj.kemudian terhegeh-hegeh membontot jib bon pula.

Tanpa Nama berkata...

Macam mana juta juta MELAYU boleh pilih BUDAK BAHALOL jadi PM nih ?????

Melayu Melayu OTAK SAMA macam orang SEPILOK ke ????

HIDUP TUN MAHATHIR !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

teruk sunggun mat monggol.............
pencuri tegar rupanya...........