Khamis, 25 Jun 2015

NAJIB BETUL SUWEY






KOMENTAR
lihat cara polis negara kapir bergerak
negara kapir tak ada agama
negara kapirt tak ada tuhan
negara kapir pengeluar wine 
negara kapirt pegeluar beer
dengan pantas melakukan siasatan
dengan pantas meredah masuk
dengan pantas rampas dokumen

bukan buat kenyaataan  akan disiasat
buka buat janji akan disiasat

tak ada kenyatan
tak ada menteri buat janji
terus bergerak

kerana apa?
kerana TIDAK mahu
penyakit rasuah ini merebak
dari negara islam malasia
ke negara kapir mereka

NOTA:
mustahil tak sedar
mustahil tak nampak



Polis Australia lancar serbuan susulan pendedahan penipuan hartanah Mara


Pihak berkuasa Australia melakukan beberapa serbuan di Melbourne susulan pendedahan akhbar The Age berhubung pembelian hartanah oleh Majlis Amanah Rakyat (Mara) di sana, yang didakwa dibeli menerusi satu komplot, lapor Sydney Morning Herald (SMH).

Menurut laporan itu, Polis Persekutuan Australia merampas beberapa komputer dan fail daripada kediaman Vermont South pagi ini, dan lebih banyak serbuan akan dibuat selepas ini.

Siasatan yang dinamakan "Operasi Carambola" itu bermula selepas akhbar Australia, The Age melaporkan pegawai “atasan” Mara, pegawai kanan dan bekas ahli politik didakwa menggunakan jutaan ringgit dana awam membeli sebuah blok pangsapuri di Melbourne menerusi satu penipuan hartanah.

 Laporan itu mendakwa "sekumpulan pegawai Malaysia yang sangat kaya" membayar lebihan A$4.75 juta (RM13.8 juta) bagi membeli sebuah pangsapuri di bandar raya itu pada 2013.


JENG JENG JENG
kah kah kah
kah kah kah
ini mesti nak malukan najib
ini mesti nak malukan malaysia
ini mesti kerja pembangkang
ini mesti kerja kuncu anwar ibarahim

ini mesti rancangan licik
yang jatuhkan kerjaaan
ini  mesti rancangan ajen asing
ini mesti rancangan israel
ini mesti nak malukan umat islam
ini mesti nak malukan pemimpin melayu
ini mesti nak hina raja melayu
ini nak rosakkan akidah orang melayu
ini kerja yahudi
kah kah kah

PADAN MUKA


------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini semua mesti salah Anwar brahim,walaupun dah dudok dalam lokap ini mesti kerja kuncu Anwar Brahim. kah...kah...kah..Padan muka.kah...kah...kah...Melayu terus kena tipu oleh PM Umngok.

Tanpa Nama berkata...

hai Tuan TT.Mengapa tulisan tuan Hitam, tinggi dan kurus macam lidi. Kami ni warga emas susah nak baca tulisan Tuan.kah...kah..kah.. sila gemokkan sikit tulisan Tuan macam Bik Mama.kah...kah...kah...Ini tulisan seram Kah..kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

dulu duit PPRT rakyat termiskin
skrg duit MARA
kahkahkah
padan muka melayu

panglimo potaseh berkata...

Bezo kapir dongan Islam.
Orang kapir anggap dunio ini sebagai satu habitat dan ekosistem. Kolastarian dunio kono dijago boto-boto supayo dio buleh dinikmati untuk generasi sekarang dan akan datang. Orang kapir tak buleh buek silap dongan dunio ... kapir hanyo ado satu dunio sahajo.

Sobab dunio sontioso berubah ... mako para ilmuan orang kapir perlu mencari falsafah dan tatacaro untuk mengendalikan kehidupan harian komuniti mereko. Rasuah, pocah amanah dan penipuan adolah cilako nombor satu yang perlu dielakan. Impaknyo adalah sangat godang (besar) yang meliputi inter dan intra generasi. Itulah yang sedang dilakukan oleh negaro Australia sekarang ini. Dongar jo ado porkaro cilako yang dibuek oleh MARA mereko terus serbu, tangkap dan dakwa.

Islam plak ... maleh den nak cerito ... macam mana nak kendali hidup didunia tak payah pikir apa-apa, semuanya nabi dah bagitau ikut je ... Bagi org Islam ... dunio ni tompek singgah jo, macam langan pelacur lopeh cucuk, pancut belah ... buek salah buleh tebus dosa. Dunio ni nak terbalik ko, apo ko, org Islam apo pedulik ... yang maha ponting lopeh buek doso, cuci doso kemudian dapek masuk sorgo dan entot dongan 70 bidadari cun. Pompuan dapek apo pulak? tu den tak tau ...

Itu sobab kes MARA, akan disiasat dan disiasat lopeh tu kes ini dilupokan ... dalam maso itu, yang berkonaan buleh lah buek umrah cuci doso ... macam Kak Ijat muka tombam kitolah. SETTLE.

Tanpa Nama berkata...

Nanti Bebudak Bahalol tu hantar BON BON semua boleh KIOK kat Melbourne tu

Jangan main main tau

PELESIT boleh terbang macam STEALTH tak boleh detect tau

PELESIT GUNA TANDOK PADANG masok mana mana pon boleh , macam Siput Babi ESCSRGO jugak

Malaysia kan Boleh

42 BILION hilang , bebende lain kechik cerita lah

Tanpa Nama berkata...

Orang melayukan kayo kayo belaka.Beli tanah ,kondo, apartment tak biasa beli ikut harga pasaran semasa, mesti dibeli/dijuai dengan harga yang lebih mahai.Duit tu ntahlah mungkin dari tabongan sejak kecik x nak mapuh kot..