Rabu, 3 Jun 2015

NAJIB SUDAH JADI ZOMBI





KOMENTAR
najib kalau ikut hati sendiri
telah lama blah
telah lama letak jawatan
tapi najib bukan najib
najib kini zombi
najib kini bangkai bernyawa
yang hanya mengikut cakap tuannya
hanya mengikut kata rosmah mansor

masalah najib sebagai perdana menteri ini
bukan lagi masalah parti ketuanan melayu
buka lagi masalah melayu
ini telah menjadi masaalah negara 

1MDB hanya satu menifestasi ekonomi
masalah yang lebih besar 
ini masalah kepimpinan negara

najib TIDAK lagi memimpin
najib tidak memberi arahan
najib tidak meneraju
ini amat amat memberhayakan negara

kes 1MDB ini hanya satu kes
yang akan meledakan negara
pasti ada yang lain
yang akan melanggar

ahli parti ketuanan melayu
pemimpin veteran parti ketuanan melayu
pemimpin tengah parti ketuanan melayu
pemimpin tinggi parti ketuanan melayu
pemimpin tertinggi parti ketuanan melayu
sedar akan peranan rosmah
mereka bercakap sesama sendiri
tapi TIDAK menemui jalan keluar

negara malaysia kan hancur
jika najib terus berkuasa
kerana yang berkuasa ialah rosmah
kenapa rosmah mansor bahaya
kerana apabila rosmah membuat keputusan
rosmah TIDAK ada perhitungan politik
kerana rosmah mansor bukan orang politik

NOTA:
ingat apa yang berlaku
terhadap khalid ibrahim


Kadir: Rosmah tak akan benar PM berundur

Tokoh wartawan,  A Kadir Jasin menolak cadangan veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah agar seseorang perdana menteri dipilih secara terus oleh pengundi.

Kadir berkata, perlembagaan negara tidak membenarkan perdana menteri dipilih dengan cara itu dan itu bukanlah satu masalah.

"Masalah kita bukan dengan perlembagaan, (masalah itu) bukan mengenai jawatan PM.

"Masalahnya, kita ada  Najib Razak sebagai PM kita, yang tidak mahu meletak jawatan kerana percaya beliau masih dapat sokongan majoriti...

“Beliau tidak akan dibenarkan untuk menyerah dan meletak jawatan oleh orang di sekelilingnya, terutama isterinya Rosmah Mansor),” kata Kadir.


KAH KAH KAH
woit
kita semuan dalam bahaya
negara tanpa pemimpin
rakyat dalam kapal
kapten sudah kena bomoh
kapten suadahj jadi zombi
kah kah kah

APA SUDAH JADI

-------------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Wah parah Najib ni ... sepurnama dulu Pak Dukun TT telekan dio kono penyakit dibawah sodar sobab tiap-tiap malam dihompap lori ompek tan. Sekarang ni dah jadi zombi plaak ... apo kono eeaa jang.

Tulah dulu den dah posan jangan entot dongan jando Nogori Sembilan ... payah nanti ... lubang dahlah longgar dan LOHE ... tapi dibonarkan masuk takat suku jo ... nasib kaulah Najib.

Tapi ... Caro ubekkan penyakit Najib ni sonang jo ... bolikan air doa Pak Ustaaz barang 10,000 botol ... mintak Penjinak Jin dan Datok Doktor Uztaaz Haji Lebai Fadilah Kamsan bacokan doa sekali lagi pado air tersebut (lantak diolah borapo kali pun ... borapo pun bayaran doa tersebut kito bayarlah).

Lopeh tu mintak Raja Bomoh Malaya kito sediokan tangkal yang ado lambang UMNO ... jangan lupo persekitaran kawasan upacara baco doa ini musti dikawal rapi ... mintak lah Tuan Abd. Rani Kullop dan geng dio jago.

Jangan lupo panggil Mamat khalid sebagai "Project Coordinator" sobab dio pakar filem zombi Malaysia ... amacam kelakar tak?

Awanama berkata...

Berundur kau pengkianat

kau kata dengan tulus mulus
semuanya berpaksikan rakyat
Rakyat didahulukan dan segala
yang seumpamanya
tapi kau bawa lari berguni-guni
duit rakyat
Secara terang dan nyata kau
cilok duit tabung amanah rakyat
kau bagi jholo berjoli
kau bagi razak baginda
Kau bagi kroni-kroni
kemudian kau cekik pula leher
rakyat dengan gst
apa nak jadi dengan kau ni ha
jadi zombi ke apa
lebih baik kau undur
Sebelum termakan sumpah
rakyat yang kau aniaya
kau pengkianat laknat
sampai bila kau ingin berleluasa
tupai akan jatuh ketanah juga
masa itu nanti kau akan rasa
luka rakyat yang kau tindas
Tuhan bagi kuasa kau kianat
padan lah jika kau dilaknat
so where does the money goes
you dont even unser a question
eset..eset..lubuk emas.bon..bon.
sukuk..sukuk..
kau akan mati dikutuk

Awanama berkata...

Hahaha...!

Awanama berkata...

Tak susah pun masalah ni sebenarnya.
Malaon 2ekor najib&bini dia ni bukan boleh buat apa pun.
Kalau pdrm atau atm tangkap 2ekor ni sumbat dalam jel masalah negara ni dah selesai lama dah.

Kamu semua ada kuasa apasal tak pergi tangkap?
Undang2 ? Perlembagaan ?? Itu semua benda leceh. Sejak bila negara ni ikut undang2 & perlembagaan 100% ??
Itu semua manusia yang buat. Banyak cacat celanya.

Nak tunggu sampai bila baru nak bertindak? Pakat la ramai2 pergi angkut 2ekor tak guna tu sumbat dalam black maria. Rampas semua harta 2ekor itu dalam dan luar negara.

Kalau kamu polis atm sayangkan jawatan kamu, kamu patut kenang apa akan jadi pada anak cucu kamu nanti. Kamu pun ada anak bini mertua ipar lamai adik abang kakak mak ayah. Depa semua tu bukan polis atau atm pun.

TANGKAP 2EKOR LAHANAT ITU SEGERA !!!!!!

Awanama berkata...

Bila hidup ber sama BON BON , pasti akan jadi BON BON punyea

Orang Melayu BODOH !!!!

Panggil Mat Mongol pergi Masjid bahi pada nya Air Zam Zam dan Jampi Quran

Halau BON BON dalam Mat Mongol

Mana MUFTI ????

Mana Ulamak Ikang Al Tolol

Nak jadi orang pon tak tahu.....

Bahalol !!!!