Rabu, 22 Julai 2015

PENYAMUN TARBUS







GWA 

tak da apa

 nak tambah

kah kah kah





--------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

penyamun pun puasa............
penyamun pun umrah.........
kah...kah...kah......

panglimo potaseh berkata...

Gwa nak tambah semangkuk ... lanti ini pangarah urusang 1 emdebe, nak buat phd nak dapat cara upah ke atau cara palagiat teesis .

Gwa nasihat aaa, sebelum buat phd, lu pegi jumpa Ridhuan Tee atau Latuk Lokter (lupa lokter sulah takde) Fadzli. Dia olang sampai sekalang bebas ooo ... pukimak, budak sekolah tilu atau tipu, balu kena lotan ...

panglimo potaseh berkata...

Itu pengalah ulusan 1 emdebe aaa, kalu mau buat Phd aaa ... lu pegi jumpa Lidwan Tee atau Latuk Lokte Fadleee ... lia olang tau macam mana kautim, upah, tilu dan palagiat teesis Phd ... selamat tipu olang latuk.

Awanama berkata...

Haha.. UTM.. geli geleman aku dengo.. ranking mcm hampeh pun..ada hati melayu nak pergi belajar..

Ooops.. bini pun pensyarah UiTM.. Universiti ini Tongkat Melayu..

panglimo potaseh berkata...

Semalam dapek master ari ni dah kono cokau (tangkap) ... padan muko ... takpo Phd boleh boli somaso dalam ponjaro.