Sabtu, 11 Julai 2015

TANDA TANDA AKHIR ZAMAN







TANDA TANDA

AKHiR ZAMAN



Keputusan Dan Tindakan Kerajaan Berlandaskan Al-Quran - Najib

PUTRAJAYA, 10 Julai (Tiewnama) --  Najib  Razak menegaskan bahawa semua dasar dan tindak tanduk kerajaan akan tetap berpandu serta berlandaskan kepada Al-Quran kerana ia menjamin kesejahteraan hidup.

Beliau berkata al-Quran merupakan pedoman kepada masyarakat untuk hidup berperaturan dan ia juga telah mengubah manusia hidup dalam era kegelapan serta kemunduran ke era kecemerlangan.



KAH KAH KAH
woit
bila najib cakap hal quran
maknanya babi boleh terbang
maknanya ikan kayuh basikal
maknanya vincent tan jadi imam
maknanya tan seri ta pergi umrah
maknanya ini tanda azeez tabung haji
bersalin kulit jadi cerah
kah kah kah

BABi TERBANG



------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Celaka mat mongol. dah kantoi berlagak nak jadi nabi. nak jadi macam Tuan Guru Haji Hadi pil kuda bolehlah. Bila mat mongol bersabda sah parti umngok parti kapir.Tak caya tanya Tuan Guru pil kuda, Hadi sotong.kah...kah...kah...

panglimo potaseh berkata...

Mat Zombi hari tu dah main hadis, sekarang Al-Quran plak. Ini tanda Mat Zombi dah terpancut masuk ke Tanah Nirvana. Mat zombi akan menikmati orgasm tahap gila babi. Lebih sedap daripada mana-mana lobang Mak Badak, tak kiralah lobang telinga ke, hidung ke mahu pun lobang pantat.

Di tanah nirvana ini, Mat Zombi akan kelihatan sangat syahdu sekali, segala dosanya termasuk dosa masuk pintu belakang Cik Aminah akan di ampoooonkan (jika ada). Itulah namanya bahagia dunia dan akhirat. Didunia dapat cekik berbiliyon-liyon, dapat pantat berbagai bulu dan mati plak masuk surga.

Tanpa Nama berkata...

BUDAK BAHALOL CAKAP AL QURAN

Budak Bahalol ini jugak ENTOT TAK BAYAR

Orang Orang Kampong Cakap Ini SAJA

Kepala Otak !!!!!!!!!!!!!!!!