Selasa, 25 Ogos 2015

DIBERI TAHU







DI BERi TAHU
adalah diberitahu
pada ketika ini
sistem ekonomi kapitalis
sedang dalam krisis
awas dan waspada
dalam keadaan bagini
kaum kapitalis akan
menggunakan perang
sebagai jalan keluar



China stock market panic: Wall Street falls in late trading - live



You could have made a lot of money by trading the Dow today. And you could also have lost a lot.

What a wild day: Panic selling and panic buying in constant rotation.

The US stock market is ending the day as it began, with some wild swings. The Dow is now down *just* 390 points (-2.2%), having been down 580 half an hour ago.

--------------

3 ulasan:

Nazrio berkata...

Apa yg TT speaking ni kena berfikir banyak... tuuu yg maLas... takut umnQ kecik hati

panglimo potaseh berkata...

Mongol dah datang ... perang dah datang ... mari kita asah parang ... mari kita perasap keris ... ayok jom kita berperang.

Kalau dulu Kedah tak berani Peringgi serang sebab disana ada ramai Hang ... aku ingat la ni Malaya pun tak berani musuh serang sebab ada sembilan Sultan.

Jadi, perang tak jadi ... tapi aku nak perang ... aku sudah penat asah parang ... aku akan beritahu Sang Penyerang ... tak usah takut pada Sultan yang sembilan ... Yang Mulia ini akan lari dulu jika diserang ... lepas tu bolehlah kita berperang dengan girang, tanpa kekacauan.

Panglima potaseh akan turun pada duapuloh sembilan ini ... lama sangat aku mati dalam aman ... siap sedia Mongol dah datang mengkiamatkan tamadun Islam 1258.

heil hitler berkata...

Tapi polis nak bagi lumpuh dgn karan kepada pendemo nanti...nampaknya polis ni dah anggap rakyat sebagai musuh negara. Tentera tak join perarakaan merdeka sebab nak join pendemo agaknya...mari kita perang melawan polis malaysia!!!!!!!yahooooo...