Isnin, 17 Ogos 2015

DUA PULUH YB SEDANG BERKOMPLOT





SUAMi ROSMAH

SESAK NAFAS

RAMAi YB SEDANG 

BERKOMPLOT


Tangkap saja siapa terlibat mahu guling kerajaan
SHAH ALAM - Ahmad Zahid Hamidi perlu mendedahkan siapa sebenarnya ahli parlimen BN yang dikatakan sedang melakukan gerakan guling kepimpinan Najib Razak.

Ahli Parlimen Sepanggar,  Jumat Idris berkata, sebagai Menteri Dalam Negeri beliau lebih mengetahui siapa yang terlibat.

“Pada saya, tangkap individu didakwa terlibat (mahu guling kerajaan) itu, selesai masalah kerana Zahid yang dedahkan perkara ini.

“Zahid lebih tahu kerana kepakarannya,” katanya kepada Sinar Online.

Beliau berkata demikian bagi mengulas nama-nama 20 ahli parlimen BN yang dikatakan berkomplot untuk menggulingkan kerajaan di bawah pimpinan Najib mula tersebar hari ini.

Selain Jumat, antara nama lain yang tersenarai ialah  Muhyiddin Yassin (Pagoh),  Shafie Apdal (Semporna), Datuk Noraini Ahmad (Parit Sulong),  Aziz Sheikh Fadzir (Kulim)
, Bung Mokhtar Radin (Kinabatangan) dan Khairy Jamaluddin (Rembau).

KAH KAH KAH
woit
sini ada 6 nama saje
mana 14 orang  lagi
siapa mereka ini
mereka amat berani
iniah pejuang nusan dan bangsa
bila kayu  rebah
mat bangla pun berani berak

SIAPA MEREKA

-------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MELAYU BODOH

Otak macam anai anai

Bangla BERAK di kata baja ; tu sebab BENGGAP makan KANGKONG BAJA BANGLA

Kepala Otak !!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Sygkan umno atau sygkan duit najis.jika kepala kepala umno ini tdk bertindak utk membersihkan najis.maka anda semua akan dikira sebagai najis juga n akan dbersihkan semuanya oleh rakyat.Tenggelamlah anda semua kerana suka kpd najis.pray for Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Kau sajalah zahid oi jadi kepala pemberontak tu. Bodoh betul kau. Slow betul le kau, jawa. Kalau boleh jadi pm bila2 masa dari sekarang.

Tapi kalau kau lebih brutal dari najib, kau kena cukup2 dengan rakyat. Kau ambil pm. Beberapa bulan lepas tu kita buat election balik secara adil. Kau pasti jadi menteri juga. Menteri yang dikasihi rakyat. Pergi ke mana2 pun, orang cium tangan kau, hormat kau.

Jangan bengap sangat zahid..

Tanpa Nama berkata...

Encik TT najis dah kantoi lg kata duit dpt sbb menentang is tp ada org kata is blum wujudpun masa tu.mcm mana jd lagu tu.najis ni nak menipupun buat la kajian dulu tak la kantoi mantoi mcm ahmad maslan.siaplah najis nak kena boo b pulak ni.hai org pekan apa kabar.eh aku pulak ikut perangai TT sibuk tanya kabar org.org pekan byk sgt ke mkn duit najib sampai dah tak boleh fikir lg.org pekan org felda sila berfikir dgn waras n nyatakan pendirian anda.jika tdk anda akan jd sgt kesian.

Tanpa Nama berkata...

woit najib dah bagi tau bagi 5 juta seorang...kah kah kah mampoos depa nak belot...duit nak masyuk...sapa mau tolak....kepala agung lah...mayat pun boleh terbangun kalau duit kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Zahid hamidi telah mula hilang fokus untuk membela najib sebaliknya menuduh ahli dan MP UMNO sendiri berkomplot untuk menjatuhkan najib apakah sudah habis berfikir sehingga sanggup menuduh penyokong sendiri bersekonkol dengan pembangkang untuk menurunkan najib atau UMNO juga telah belajar cara hendak menjatuhkan najib seperti PKR menjatuhkan tSKI tempoh hari ,yang hendak dilakukan oleh ahli UMNO sendiri ialah undi tidak percaya terhadap najib dalam perhimpunan tahunan UMNO itu sendiri dan sebab itulah juga najib tangguhkan perhimpunan tahunan itu ketahun ahadapan sebab dia takut perkara itu terjadi dan kuasa akan berpindah tangan. Usahlah menuding jari dengan mendapat maklumat yang salah dari pemberi maklumat yang hanya tahu mengampu untuk tertus hidup dalm serba kemewahan.