Selasa, 18 Ogos 2015

JANGAN TIPU








TAK PERCAYA:


MAKNANYA

JANGAN TiPU


'Saya tak percaya wujud komplot'
SHAH ALAM - Bekas Ketua Wanita Umno, Rafidah Aziz tidak percaya ada komplot di dalam parti yang mahu menjatuhkan kerajaan.

Beliau turut  terkejut dengan berita itu ketika kerajaan berdepan dengan pelbagai masalah termasuk isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

“Saya tidak yakin ada tuduhan-tuduhan (jatuhkan kerajaan) seperti itu,” katanya dalam entri terbaru di laman Facebooknya.

Menurutnya, kedudukan ekonomi yang tidak menentu serta tahap keyakinan rakyat terhadap kerajaan adalah masalah utama yang perlu diberi keutamaan daripada menukar pentadbiran kerajaan.

“Pendek kata, perlu sangat pemimpin-pemimpin yang ada sekarang menumpu sepenuh perhatian kepada mentadbir negara dan menyelesaikan masalah.

“Tidak ada faedahnya bagi sesiapa juga, terutama dalam Umno dan BN sendiri untuk menjatuhkan pemimpin dan menggulingkan kerajaan. Tidakkah itu seperti memotong hidung kerana bencikan muka?,” soalnya.

Beliau yang juga bekas Menteri Perdagangan Antarabangsa Dan Industri, mengingat pemimpin kerajaan agar berwaspada dalam melakonkan watak mereka kerana rakyat sedang memerhatikan gerak geri pemimpin mereka.



KAH KAH KAH
woit
kak pidah pun kata ini kelentong
kak fidah kata ni nak tutup kes 1MDB
kalau kak pidah cakap mestilah betul
kak pidah dulu menteri hebat
betina amerika pun kak pidah berani tibai
najib dan zahid ini kutia aje

MEMANG HEBAT



-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semua menteri sgt pandai berlakun menjadi badut.menteri badut 1msia.bila bisu dikatakan tido.bila bersuara dkatakan badut.itu adalah tanda tanda penyakit kronik sedang melanda pak pak menteri.penyakit yg boleh membawa kerumah sakit jiwa.tok pa jamil masyitah kamu apa khabar ada demam ke.jgn risau keadaan akan reda.peguam baru kan ada semua boleh settle.sama sama la merasa duit bilion bilion ya.adapun sultan sultan n org org yg setaraf mufti tak mengapalah kalau kamu telah dbisukan oleh pangkat n keadaan rakyat sudah melihat semua nya rakyat sudah faham semuanya.rakyat sudah mengakat tangan semuanya.berdoa semoga Allah memberi pembalasan kpd pemimpin yg kianat.rakyat akan gunakan kuasa kecil yg ada pada mereka.jika dgabungkan kuasa itu akan menumbangkan sebuah kerajaan yg sumbang n menyeleweng.selamat kpd rakyat.laknat kpd pemimpin yg koropsi.

Tanpa Nama berkata...

KAK PIDAH cakap BETUL

MAT MONGOL aka MAT BAHALOL nak tutup cerita 1Mat Dah Bahalol habis 42 BILION

Kepala Otak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

1MDB - 1 Mesia Badut Derma