Khamis, 20 Ogos 2015

ORANG TUA MISTERI






ORANG TUA MISTERI
Dalam kenyataannya hari ini, Tuan Ibrahim turut mempersoalkan mengapa ketua polis negara masih tidak bertindak menyiasat 20 ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) dan “orang tua misteri” yang didakwa terlibat dengan komplot menggulingkan perdana menteri. Katanya, mereka seharusnya disiasat mengikut Seksyen 124B kerana boleh dianggap "memudaratkan demokrasi berparlimen" Malaysia.

 "Mengapa masih tiada tindakan membeku para ahli parlimen BN dan 'orang tua misteri' yang dituduh itu keluar negara seperti yang terkena pada beberapa ahli pembangkang dan pemimpin organisasi bukan kerajaan (NGO) sebelum ini? "Mengapa tiada tangkapan, serbuan ke rumah dan sebagainya, sebagaimana yang dialami pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dan Bank Negara? 

"Mengapa polis tiba-tiba menjadi lambat bertindak? Bukankah itu satu hipokrasi?" Bukan "hipokrasi" la ibrahim man. Hipokrisi. Dari perkataan inggeris "hypocrisy" bukannya "hypocrasy". "Hypocrisy" , maka melayu menunduk mengering jadilah " on SIAPA DIA LELAKI TUA ITU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/19/15




-------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alamak bos apo pasal sekerat je keluar, penat gua tulis guna typewriter lamo... ni hah, sambungan:
Bukan "hipokrasi" la ibrahim man.
Hipokrisi. Dari perkataan inggeris "hypocrisy" bukannya "hypocrasy". "Hypocrisy" inggerisnya, bila jadi melayu menunduk mengering jadilah "hipokrisi".

Hipokrasi pula ialah badak yg keras. Atau badak yg mengerasi. Badak ini mengerasi apa? Sudah tentunya bukan mengerasi kemaluan lelaki melayu yg terus melayu menunduk mengecil mengendur, layu akibat hajat di hati dan kepala nak jadi lelaki melayu terakhir tapi terbayang pula dah tinggal dia sorang je lelaki melayu maka anugerahnya kelak naik jadi perdana menteri - lalu mendapat isteri si badak, terus tak jadi menegak mengeras malah terus menunduk melayu! (Baca pula laporan di bawah)

1.68 juta lelaki Malaysia lemah tenaga batin
ED ialah ketidakmampuan berterusan atau secara berulang untuk mencapai atau mengekalkan ketegangan secukupnya bagi melakukan hubungan seks dengan memuaskan.
Ho berkata keadaan psikologi dan emosi seperti stres, kemurungan atau kerisauan serta kehilangan harga diri boleh menjadi punca ED

Tanpa Nama berkata...

Banyak la kau punya 'saya bukan robot'! Menyampah betul la aku! Ada ke suruh aku pilih semua yg tunjuk tanda jalan, macam la besar sangat boleh aku nampak apo kau tulis! Gambar pun blur. Hampesss! Ini mesti projek najib dgn menteri bn, banyak sangat kebas minum benggali ijat punya susu lembu sampai penuh dna lembu dalam otak dia kahkahkahkah! Ehhhhh..kali ni dia suruh aku pilih gambar yang ada tolo. Kahkahkahkah kalau ado gambar najib sekali dalam pilihan tu, sah-sah la aku tak tanda gambar dia kahkahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

lelaki tua itu ialah gambar yang tersebar dulu.orang tua yang berdiri di tepi mesim ATM .Cari dan tangkap

Tanpa Nama berkata...

Megenai orang tua misteri ini senang saja nak identify.CONSULT MURSIDUL GENERAL @CHIEF JINNAKOLOGIST DR.H.DIN.Dia ni pandai bermimpi Nabi Mohamad,pandai mengesahkan rambut Nabi Mohamed yg tersimpan di Brunei,pandai mengislamkan jin2 dan menghantar berbus-bus JIN2 ini ke Mekah untuk tukar ugama konon.Tuan TT bagaimana cadangan ini bolih terima.

Nazrio berkata...

AGENT AYAH PiN

orang tua misteri tu mungkin ayaH pin sendiri
atau orang tua tu mungkin agent ayaH pin
sekarang daH puLang semuLa ke~Langit
meLapor pada ayaH pin
apajadi di maLaysia
tempat2 stratejik
pembinaan cerek rasaksa
teLah di undi dan di piLiH
paLing bimbang sekarang takut
ayaH pin keraH tenaga Luaran daLaman
buat ramai BERSiH 4 dan hijack BERSiH 4
sebagai pLaform ayaH piN kembaLi_kan cerek rasaksa
hati-hati kerajaan maLaysia, hati-hati BERSiH 4
penat2 buat demo ayaH pin yang menang