Selasa, 1 September 2015

MEMINTA BANTUAN PEMBACA




MiNTA

 BANTUAN

para pembaca
sila lihat gambar dibawah
dengan rapi
dengan teliti
adakah sesiapa kenal dengan
lelaki ini?
jika kenal
sila hantar maklumat
kepada
tukartiub@gmail.com




------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

besarnya rantai babi yang dia pakai...
camne boleh lepas jugak?

Tanpa Nama berkata...

Demi Allah, serta merta aku menangis bila terlihat sahaja gambar ayahanda yang tuan tt tempekkan ini. Aku harap tuan tt berniat baik agar ada hikmahnya untuk pencerahan ummat.

Aku menangis hiba kerana merasa amat malu bangsa aku jadi begini. Beliau adalah ayahanda kita yang sepatutnya kita hormati dan sanjungi. Tetapi pemimpin2 melayu yang celaka itu mengirim beliau untuk buat kerja yang tidak sepatutnya. Pada masa yang sama mereka bersenang lenang dengan harta rakyat.

Maafkan beliau. Tolong maafkan beliau yang tersalah langkah. Mungkin sebab beliau susah, beliau sanggup menurut perintah tuan2nya yang celaka itu. Pergilah santuni beliau dan bantulah keperluannya.

Kepada rakyat malaysia pelbagai kaum, ketahuilah bahawa ayahandaku yang kau hina2 ini adalah pewaris tanah melayu yang sakti dan berdaulat. Tujuh puluh ribu tahun dahulu, datuk nenek beliau ini telah mencipta tamaddun tinggi dalam semua bidang. Melayu telah mencipta teknologi besi, kayu dan benda2. Melayu telah membina logi peleburan besi dan membina kapal2 paling besar di dunia. Dari besi itulah terciptanya alat2 pertanian, meriam, senapang dan sebagainya. Melayu ini telah mengetahui rahasia2 ilmu perubatan, pertanian, saliran, kelautan dan sebagainya. Melayu ini menjadi guru kepada bangsa2 di asia. Aku telah melihat timbunan kitab2 dalam semua bidang ilmu2 hebat ini yang masih wujud. Hari ini pun akhbar Kosmo telah menyiarkan penemuan kapal besar yang berusia lebij 2,000 tahun. Bermakna tamaddun ini lebih tua dari angkor dan borubudor.

Aku bukan berceramah kosong tanpa bukti. Aku telah mengembara ke seluruh bumi melayu ini selama lebih satu dekad. Aku hanya belum sampai ke madagascar sahaja. Aku telah melihat runtuhan2 tamaddun bangsa melayu di kalimantan, sumatra, jawa, filipina, kemboja, thailand, borneo, singapura, myanmar hingga ke sempadan china. Di sana tetlihat di mana2 bukti hasil kerja bangsa ini.

Malang, sungguh malang melintang. Bangsa besar ini musnah kerana tidak beriman kepada Allah, tidak mahu bersatu, mengambil iblis, syaitan dan jin sebagai peneman atau khadam. Akhirnya binasalah bangsa hebat ini dengan sebab perbuatan tangan2nya sendiri

Kepada melayu yang masih tersisa di celah2 pelbagai bangsa di malaysia ini aku menyeru. Bangkitlah semuaenjafi guru mulia yang mengajarkan ilmu2 dan erti kasih sayang sesama bangsa. Bangkit menyembah tuhan semata2. Buang semua sekali makhluk2 celaka iblis, syaitan dan jin2 itu. Suruh dia jaga kaumnya sahaja. Jangan menyebok urusan manusia.

Raja2, menteri2 dan tok2 ketua kena jadi insan yang paling merendah diri. Buang habis sikap bongkak sombong dan hasrat hendak hidup kaya raya sampai sanggup merembat harta negara.

Bangsaku melayu. Bangkitlah.

Tanpa Nama berkata...

Budak buat bebende tak baik masa BERSIH4 ke???????

Kasi kontol nya hantar pada BADAK.

Kepala Otak!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

lelaki jahat