Ahad, 25 Oktober 2015

CHAKWOW TAK WAJIB BERSIRI






PA CHU CHiNG

TAK WAJiB

BERDiRI

Saya bantah dalam duduk, kata Nik Abduh selepas tidak bawa sepanduk


Ahli Parlimen Pasir Mas Nik Mohamad Abduh Nik Aziz berkata, beliau membantah dalam duduk ketika menjawab persoalan kenapa beliau tidak sama-sama menaikkan sepanduk "Mana wang 2.6 bilion" dalam Dewan Rakyat pada Jumaat lalu.
"Ramai desak saya, mengapa tak turut bangun tanya 'Mana 2.6B?'. Saya jawab, kerana semua di hadapan saya bangun berdiri puji perdana menteri sambil angkat buku bajet.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/saya-bantah-dalam-duduk-kata-nik-abduh-selepas-tidak-bawa-sepanduk#sthash.hVXzW8Fa.dpuf

BiLA

BERCAKWOW

TAK WAJiB

TERLENTANG

TONGGENG

PUN BOLEH



----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol TEGAR nak jugak pakai RANGE ROVER lah Abang....

Senyap senyap KENTUT WANGI okay

Jangan pandang rendah bebende Bahalol Okay

Ambo pening doh !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT, Rupa2nya wakil2 rakyat dari parti PAS ini kalau membantah APA2 dalam PARLIMEN hanya dengan "DUDUK'PELIK DAN AJAIB sunggoh puak2 kolot ini yang mendapat pelajaran dari SEKOLAH2 PONDOK.mungkin dalam sekolah pondok depa2 ini duduk atas lantai kot.Kalau nak jadi ahli PARLIMEN belajar tatatertib didalam parlimen bagaimana nak berdebat dan nak protest.Apabila ahli lain membincang pasal ekonomi ka kewangan ka puak2 serban besar berjubah hijau berlebai putih berjanggut panjang tidak tau nak cakap apa2 kerana tak tahu pasal kewangan dan ekonomi duk ternganga sahaja. susah nak buat rakan perjuangan.

Tanpa Nama berkata...

Dia tak bangun berdiri sebab telurnya berat sangat, sama juga dgn MP PAS yg lain tu. Kote pula dah lama hilang habis lunyai dihimpit telur.