Khamis, 1 Oktober 2015

DARI MANA RAJA DATANG?




SiLA TANYA

ZAMAN NABi

TAK ADA RAjA

DARI MANA

DATANG 
RAjA




DARI MANA DATANG RAJA
Ini pak arab as saud pakai egel bukan sunah nabi letak besi berat2 atas kepala sampai bengap. Sengaja makan nasi setalam tak habis dibuang2 pulak. Ini macam perangai pak arab, orang pun tak mahu pergi ke sana tapi nak buat macam mana, di situlah berdirinya kota suci mekah dan madinah serta makam yang teramat mulia rasul allah saw.

 Penjaga dua kota suci konon. Tapi bagi tender kat kapir jadi penasihat dan pasukan pengempur buat apa? Suruh kompeni frence region tembak dan bunuh jemaah haji depan kaabah buat apa? Melainkan kau memang laknatullah punya spesis juga. Ini dunia dan bumi mekah tuhan nak bersihkan habis2an sebelum datangnya imam mahdi.

 Jangan anggap cerita almahdi ni temberang ye. Tok arab as saud kena dicuci bersih. Ini kaum kena balik ke padang pasir untuk bela unta. Itu lebih baik bagi mereka yang tak sedar diri. Yang ambil yahudi and the gang sebagai kawan. Bertimbun2 duit sampai komputer pun tak boleh kira dilabur di negara kapir. Kenapa tak melabur di negara on REJIM SAUDI ARABIA
Anonymous
on 9/29/15
TIPU ORANG MELAYU
Haha..kisah Raja Muda buat kalut di Mina hinggakan org2 haji mati 717 (1100) orang.. 800 (934) lebih tercedera.. yg kesian..jemaah Afrika dikambingitamkan dan 28 petugas haji dihukum penggal kepala demi menjaga nama Raja Muda yg membuat onar yg menyebabkan kejadian berlaku.. 

India dan Pakistan juga klem lebih 1100 jemaah mati semasa stampede. Terima kasih Ronald Reagan. https://en.m.wikipedia.org/wiki/2015_Mina_disaster on REJIM SAUDI ARABIA
Anonymous
on 9/29/15
HABIS KENA TIPU
Memang Amerika tak suka saudi sbb osama tercengang-cengang bila di tinggalkan oleh salman setelah masuk waktu asar.Salman dah tak bantu El Sisi lagi dan merapatkan diri pada Ikhwan Muslimin...Salman ni seorang Hafiz Al Quran lah hoi...itu yg musuh islam benci on REJIM SAUDI ARABIA
Anonymous
on 9/29/15

UNTA DAN KALDAI
Jangan di jadi kan Unta Unta dan Keldai Keldai kamu sebagai Ketua Kabilah di antara Kamu , sesungguh nya Unta Unta dan Keldai Keldai hanya lah tunggang untuk Kamu Wah dari Kitab Al Tolol kot..... Orang Orang Arab ini pon Bahalol jugak dah kaya bergaya Otak pon jadi BONGGAP Mat Bahalol nak ikut gaya Arab jugak tapi lanun BUGIS lupa Padang Pasir dan Lautan Lombong 

Terbiar tak sama Mana boleh labuh sauh dalam Lombong Terbiar , tapi akal Unta Keldai Mat Bahalol apa ada kesah pon. Arab ini tak ber tanggung jawab jugak bangsa nya , tamak dan giler nak entot saja macam Mat Bahalol jugak lah Tapi sana kat Arab tak ada Baju Merah.... Unta Keldai mana lah pakai Baju Baju nih Bebudak Melayu otak Unta Keldai saja pakai Baju Merah Kepala Otak !!!!!!!!! on REJIM SAUDI ARABIA
Anonymous
on 9/29/15







-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cuba tanya nabi, ada tak alat pembesar suara telah pon dicipta zaman nabi, tanya je...jgn marah ye...

Tanpa Nama berkata...

Sepuluh tahun dahulu aku bersolat jumaat di sebuah masjid di negara kemboja. Aku tersentuh atas tiga perkara. Masjidnya bocor, banjir dan daif. Bacaan imamnya terlalu merdu, belum pernah ku dengar. Rata2 jemaahnya boleh berbahasa melayu tapi miskin papa kedana. Itulah Masjid Negara Kingdom Of Kampuchea di ibu kota Phnom Phen.

Mungkin sekarang masjid itu sudah cantik dan megah. Pak imam tua masjid kata, ia dibina dari sumbangan dana Arab Bahrain. Serentak hatiku bertanya. Bukan dari pak arab as saud ke? Selama ini mereka buat apa dengan duit yang bertimbun2 itu? Mulai hari itu pandangan aku mengenai binatang as saud ini sudah berbeza.

Dengan kuasa minyak dan jadi rakan rapat usa sepatutnya mereka boleh menghalang tragedi pembunuhan terhadap satu juta ummat islam kemboja. Atau sekurang2nya ambil mereka sebagai anak angkat pasca perang. Paling koman pun tolong bina balik penempatan dan psarana selepas perang. Tidak ramai pun. Yang tersisa sekarang hanya 800,000 penduduk islam sahaja.

Arab As Saud Alwahbi tidak main peranan apa2 selama mereka hidup atas dunia ini. Mereka hidup terlalu mewah dalam masa berjuta2 ummat islam dibunuh di seluruh dunia. Padahal mereka mengaku angkat bakul sendiri sebagai penjaga dua tanah suci kononnya.

Negara kita Malaysia adalah penyumbang terbesar pembangunan ummat di negara kemboja. Di mana2 pun ada tanda kasih sayang kita di sana. Di mana2 pun orang Malaysia dihormati dan disanjungi di sana.

Sebab itu aku maki cukup2 perangai as saud kat atas tuh. Aku teramat benci dengan perangai satu kaum yang sengaja bubuh nasi briani banyak2 dengan lauk kambing terbaik kemudian makan sambil gelak2. Lepas itu dengan sengaja pulak makan tak habis dan membuangnya begitu sahaja. Padahal di kemboja mereka tidak pernah dapat makan nasi beriani kambing seumur hidup mereka. Sekali lagi aku nak maki, pergi cepat mampos kau as saud!

Tanpa Nama berkata...

Untuk Renungan Bersama Se Bangsa

"Unta Keldai mana lah pakai Baju Baju nih Bebudak Melayu otak Unta Keldai saja pakai Baju Merah Kepala Otak !!!!!!!!!"

Mungkin ada kebenaran nya

Tanpa Nama berkata...



Setahu saya, kesemua Raja -Raja adalah ketua Samseng.
Kalao bukan, macam mana jadi raja..

Dalam hal agama Islam ni, memang TAK digalak atau sokong sistem Raja.