Jumaat, 16 Oktober 2015

LAPORN LEBAI GOOGLE









LEBAi GOOGLE

KATA AYAM

DANOK NAiK

HARGA LAGi

KAH KAH KAH









Malaysian Ringgit equals
8.45 Thai Baht
Chart of exchange rate values over time




--------------

6 ulasan:

Hayat berkata...

Siapa yang asyik berzina di Thailand ni?

Tanpa Nama berkata...

Tiap2 duit siam yang kau belanja menguruskan ayam danok tu ada sahamnya. Saham kepada industri senjata siam yang menewaskan ramai guru2 agama, cendiakawan muslim dan rakyat tidak bordosa. Tiap2 hari siam membunuh orang islam pasal kau bagi duit kat dia. Sebelum habis napas kau yang terakhir, wajib bagi tuhan tunjukkan saham kau itu. Barulah nyawa kau akan diragut sekeras2nya.

Tok mupti. Ulas sikit hal ini. Suruh budak indon beli sim kad lanun. Kemudian hang ulas pakai nama anon. Kami nak dengar sikit ulasan hang. Tak kan penakut nak mampos sampai satu ikhtiar pun tak buat. Kerja dakwah ni kena buat le tok.

Tanpa Nama berkata...

Sesungguh nya Wntot dan Sumbat itu adalah kerja kerja mengasyik kan tanpa KABOMMMM!!!!!!!!!!!

Kesian Arwah Siti Aminah.

Sumpah nya sehingga 30 Juta Rakyat merana..... Tanpa MOPTEA sedari???

Tanpa Nama berkata...

Sekarang nak konkek di siam kena bayar lebih.

Tanpa Nama berkata...

Market Baru


Kalao Ayam Siam mahal...
Kita beli Ayam Indon...

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Market baru apaaaaa...
Aku baru hantaQ duit
Kat biniini~binian aku
Biasa 1juta= RM 270....
Sekarang RM315.00