Khamis, 15 Oktober 2015

SUARA DEMOKRAT







SUARA 

SEORANG

DEM
OKRAT

KOMENTAR
sosok ini seorang demokrat
jujur dan berkata benar
sayang sekali sosok ini
dirampas tugasnya
dari mengepali siasatan
parlimen keatas 1MDB
jika sosok ini meneruskan
siasatan pasti keadaan
negara tidak kacau
saperti hari ini

NOTA
sosok ini dalam
parti yang salah

Mahathir dan lima tokoh lain tidak bersalah

 | October 13, 2015
Enam tokoh itu menggunakan hak mereka untuk berkumpul dan menyuarakan pandangan dan terpulang kepada rakyat untuk membuat penilaian.
KUALA LUMPUR: Tindakan enam tokoh yang diketuai Mahathir Mohamad berkumpul dan mendesak Najib Razak supaya berundur tidak salah.
Timbalan Menteri Dalam Negeri,  Nur Jazlan Mohamed berkata, enam tokoh itu berhak untuk berkumpul dan menyuarakan pandangan masing-masing.
Katanya, terpulang kepada rakyat untuk membuat penilaian terhadap kenyataan yang dibuat oleh enam tokoh politik UMNO dan MCA itu.
“Itu hak merekalah untuk berkumpul..itu hak dia.. Tetapi terpulang kepada rakyat untuk menilai tindakan mereka itu,” katanya.

KAH KAH KAH
woit
bayangkan kalau
sosok ini dalam pakatan
bersama rakyat
sebaris satu saf
bayangkan!

SALAH PARTi



-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nur Jazlan bukan budak bahalol

Ada darah Cina dalam Mak nya sah budak ini bukan bebudak bahalol gaya baju merah ke , baju hijau ke atau tak be baju pon

Enak nya hidup kerana benar ikut Saifuddin masok PKR

Ini cucu orang kaya lah tak payah curi duit rakyat BILYON BILYON

Budak ini pakai Singlet Putih saja boleh buat BILYON BILYON macam atok nenek nya!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Sekarang ini. Hal pm najib dengan kain sarung mamak cap 1mdb yang membelitnya sudah menjadikan dia pocong menakutkan. Pelik betul. Sampai sekarang belum ada dukun2 handalan yang boleh menangkap dan melepaskan dia.

Sampai sekarang hampir semua orang tak tahu apa penamatnya kisah pm najib nih. Kalau di jepun, semua rakyat dah tahu. Jap lagi mesti dia harakiri atau letak jawatan. Kemudian hilang dari khalayak ramai kerana malu. Kerana rasa amat bertanggung jawab.

Hal pm najib ni benar2 tiada penamat. Maka hancur semua kerja2 ajar mengajat di kuliah fakulti undang2. Kalau boleh siswanya nak terajang habis2an bilik kuliah itu. Biar jadi tempat belajar tekwondo lagi bagus. Bengang betul. Hal pm najib ni betul2 sudah merobek2 dan menconteng disiplin ilmu hukum.