Khamis, 8 Oktober 2015

TANGAN GHAIB TANGAN SIAPA?







TANGAN 

SiAPA?

TANGAN 

BADAK KE




Muhyiddin dakwa seolah ada 'tangan ghaib' tutup kesalahan isu 1MDB

"DYMM Raja-Raja, pada kebiasaannya tidak mengeluarkan sebarang kenyataan kecuali ia melibatkan isu besar yang menyentuh kepentingan rakyat dan negara," bekas timbalan perdana menteri itu dalam satu kenyataan.
"Apabila DYMM Raja Raja bertitah mengenai isu 1MDB, ini menandakan 1MDB adalah satu isu yang amat besar pada hemat baginda sekalian dan membayangkan kebimbangan mereka tentang kesan negatif kemelut 1MDB terhadap rakyat jelata dan negara," kata lagi.
Dalam kenyataannya juga, timbalan presiden Umno itu mendakwa seolah-olah terdapat "tangan ghaib" yang sengaja mahu menutup kesalahan pihak tertentu berhubung perkembangan siasatan dan pendakwaan skandal itu yang dianggapnya "amat mendukacitakan".
"Di satu peringkat kerajaan kelihatan serius untuk menyelesaikan kemelut ini, tetapi kemudiannya perkembangan proses siasatan kelihatan perlahan dan hampir tergendala.
"Seolahnya terdapat tangan-tangan ghaib yang sengaja mahu menutup kesalahan pihak-pihak tertentu. Ini adalah sesuatu yang tidak boleh diterima sama sekali," katanya.

KAH KAH KAH
woit
tangan siapa ini
ini mesti tangan besar
ini mosti tangan godang
ini mesti tangan berat
tangan dah dapat upah
tangan dah dapat sos
madey kata ada sos baru
namanya SOSMAH
kah kah kah

SOS MAH


------------

3 ulasan:

Mat Duit berkata...

Rasa-rasa kenal tangan tu ... tapi siapa ya?

panglimo potaseh berkata...

Malukul ni den por-a-tikan, bangang eeaa bolom ilang laee .. walaupun dah tigo bulan kono buang kojo. Kojo eeaa hanyo bortanyo, sapo, apo, bagaimano .. takan tak tau apo-apo.

Malikul ni bo-tahun duduk bawah kontol Najib takan tak kona Najib .. biar boto .. takan tak ponah ukor saiz tangan Rosmah yang sado tu .. kau biar boto Malikul .. sobolom dan butuhkan kau, baik kau bo-ron-ti bortanyo .. inilah masonyo kau, Malikul corito sogalo yang kau tahu .. takan tak tahu apo-apo .. pancut terus kodalam jangan main sipi-sipi lagi .. paham tak ni Malikul .. ikut caro Chedet, hontam terus jo .. nak sosmah .. sosmahlah .. tangkaplah .. barulah pejuang namonyo.

Tanpa Nama berkata...

BON BON!!!!!!

Ada MAGIK.....

Mat Bahalol bela BADAK POWER

BADAK POWER BOLEH TERBANG.....

Ada Hantuuuuuuuu!!!!!!!!!

Chabut...... Chabut...... Chabut.......