Khamis, 19 November 2015

HANYA BERTANYA







HANYA TANYA

JANGAN 


MARAH







-------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woi TT! Dah puas aku tatap sekoq-sekoq, tiada satu pun mereka tu yang TIDAK BODOH.

Tanpa Nama berkata...

BODOH ?

Mana ada BODOH pon

Pilih satu dari TIGA BERIKUT

1. Paling BODOH

2. Ter BODOH

3. Bodoh nya BODOH

Ambo pening doh.

Tanpa Nama berkata...

Astaghfirullahalazeeeemmmmm.. TT..Apa ko merepek pagi2 ni?? Mereka ini bukannya bodoh. Tak baik hang cakap depa2 ni bodo TT. Depa ni ciptaan Allah juga.

Sebenarnya depa2 ni bukannya bodoh sbb tak boleh berpikir. Tapi bodoh disebabkan dari hasil ciptaannya saja. Memang mereka tak minta dilahirkan bodoh tapi mmg mereka2 ini asalnya diciptakan bukan dari sperma ovum. Mereka ini dicipta Allah berasal dari taik ibu dan taik bapanya yang bercantum dalam colon lalu diserap masuk ke rahim mak2 derang. Itulah asal kejadian mereka yg bodoh biol ni. Nak kenal ialah design mulutnya sama tebal, bila bercakap saja, trus bodoh dan tiada kebaikan apa2 dari mereka.

Ini sungguh mudah kerja bagi Allah ciptakan mereka begini semudah mencipta Isa AS dalam rahim ibunya tanpa bapa. Just kunfayakun. Be! and be it. Thats it.

Tanpa Nama berkata...

ketiga tiga bukan bodoh.. mereka bertiga mempunyai kebolehan yang sama iaitu memperbodohkan orang terutama orang2 melayu.hari tua nanti mereka akan jadi ayam pencen macam mahatir mohammad.mahatir lagi pandai memperbodohkan orang.walaupun bau taik yang keluar dari mulut mahatir tetapi kepada ahli2 united malay national organisation, bau itu adalah bau duit ataupun bau rahmat untuk sekalian alam..cuba sapukan taik kat duit, kemudian cuci kemudian cium duit tu..bau duit tetap kekal abadi dan harum mewangi.lihat kes troli. troli perlu diasingkan mengikut status halal jakim atau jabatan kelirukan orang beragama islam. namun duit ataupun fulus pussykum takdapat disaringkan kerana bau harum duit mengatasi bau babi mahupun alkohol.mana mungkin pemegang botol besar tidak bole membezakan antara beer dan champange..

Tanpa Nama berkata...

Aku respek mereka bijak !!!!
Mereka kaya Raya...Aku bersepah hutang,
Mereka hidup Mewah, Aku sekadar dpt bayar cukai2 & gst saja,

Tapi, mereka amat2 Bodoh !!!!!
Tak takut Kat Allah....
Kesian Kat Meka ....
Ha ha ha....

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT, mungkin mereka bertiga ini adalah species2 contoh yang dilahirkan dari hasil menghadiri kursus perkahwinanan diluar negera yang di anjurkan olih datuk nenek YAPIEM sabelum merdeka dulu.sebab itu YAPIEM baru2 ini menganjurkan kursus kahwin di america dan di paris kerana minda 3 ekor ini sangat2 disanjung tinggi olih orang2 UMNO.