Jumaat, 27 November 2015

NAJIB LEMBU







NAJiB LEMBU

KATA MiNAH
 

SEORANG

PEGAWAi  


INi KES BERAT






Dakwa Najib ‘lembu tak guna’ - pegawai kanan disiasat

PARLIMEN l Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) sedang menyiasat dakwaan bahawa seorang pegawai kanannya melabelkan  Najib Razak sebagai lembu yang tidak berguna dan tiada kemampuan’ di hadapan duta-duta asing.
Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Ahmad Maslan memberitahu Dewan Rakyat bahawa kementerian akan meneliti perkara itu.

"Saya sudah berhubungan dengan Menteri  Mustapa Mohamed... Siasatan akan dijalankan. Ini tuduhan serius," katanya.
Sebelum ini, Tiong King Sing (BN-Bintulu) yang memetik laman Facebook berkata kakitangan kanan kerajaan itu membuat kenyataan berkenaan pada satu majlis beberapa bulan lalu.
"Jika ini (terbukti) adalah benar, pegawai itu tidak membantu kerajaan, dia sedang memusnahkan kerajaan.
“Dia lakukan apa yang pembangkang lazimnya buat," katanya.
Malaysiakini tidak menyiarkan nama pegawai itu sementara menunggu reaksinya berhubung dakwaan itu.
Menurut posting warga maya, pegawai kerajaan itu melemparkan tuduhan itu semasa majlis makan malam yang dihadiri oleh dua perwakilan asing, ketua pegawai eksekutif dan eksekutif tempatan.
"Katanya, kerajaan perlu dibubarkan dan MITI tidak peduli kerana mereka boleh beroperasi dengan sendiri tanpa menteri-menteri yang tidak berguna," petik posting itu.
Menurut warga maya yang dipercayai juga menghadiri majlis makan malam, berkata dirinya tidak pernah menjadi sebegitu malu.
Dalam posting yang sama, warga maya itu juga memuat naik gambar Najib bersama wanita yang dipercayai pegawai kanan kerajaan itu.
"Melihat gambar ini membuatkan saya tertanya-tanya jika beliau mempunyai keberanian untuk memberitahu PM Najib apa yang beliau luahkan?" soal warga maya itu.

SIAPA MiNAH

PEGAWAi INI?
 


Probe into officer who allegedly called Najib ‘worthless cow’, says Ahmad Maslan

An investigation will be carried out over allegations that a senior officer in the Ministry of International Trade and Industry (MITI) made derogatory remarks about Najib Razak at a dinner recently, said  Ahmad Maslan.

The deputy minister told the Dewan Rakyat today that the issue was brought to the attention of the minister, who said he would check the allegation. Tiong King Sing (BN-Bintulu), in debating Budget 2016 earlier, said the official had criticised the prime minister, saying he was an “incapable, worthless cow” in the presence of foreign dignitaries and local corporate captains.

This was posted in Facebook by someone who was present when the official reportedly made the remark. Ahmad Maslan, in wrapping up the budget debate at committee stage for the ministry, said the matter had been communicated to the minister.


 At this juncture, Tiong stood up to tell the deputy minister that the complaint against the ministry’s senior official was serious and should be speedily dealt with. – November 23, 2015. 

  - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/probe-into-officer-who-allegedly-called-najib-worthless-cow-says-ahmad-masl#sthash.RUGK8Sfk.dpuf

KAH KAH KAH
woit
ini kes berat
siapa pegawai tinggi ini?
apa tugas pegawai ini?
najib  bodoh 
najib  tak berguna
najib macam lembu
ini satu penghinaan
ini hina yang amat hina
hentikan penghinaan ini
jangan utarakan ayat ini
tolong jangan hina lembu
jangan hina binatang ini
jangan samakan lembu
dengan najib
ini sudah melampau
ini sudah berat
dulu syarizat lembu
sekarang najib lembu
berapa banyak lembu
dalam kabinet kerajaan
kah kah kah

JANGAN HiNA



-------------

7 ulasan:

Awanama berkata...

Lembu MAHAL OK

Mqt Bahalol ada BILYON BILYON

Mat Bahalol lagi mahal dari LEMBU OK

OK lah murah sikit dari KERBAU

Kepala Otak !!!!!

Awanama berkata...

kalau dah betol lembu, lembu lah...kenapa nak marah pulak?

Awanama berkata...

jangan samakan free loader dengan lembu
lembu binatang mulia
lembu berak jadi baja
lembu bagi daging
lembu bagi susu
lembu bagi usus
lembu bagi torpedo
lembu bagi urat
lembu bagi darah
tolonglah jangan hina lembu
kah kah kah kah
lembu lebih mulia
lembu berjasa kepada manusia
lembu tidak menyusahkan orang lain
jangan sesekali hina lembu
kah kah kah

Umno pukimak berkata...

Lembu juga ada kelas dan intergriti..kalau tak takan negara itali ambil nama lembu untuk kereta terhebat depa...tak tau...lembukeni..tukan kereta terhebat..kalau tak..TMJ tak pakai le kete lembukeni....puik...kalau sapi..yes..najip sapi..umno sapi...itu yes..tak der kete nama sapi...kakkkakkkkkkkkk

Awanama berkata...

Nilai lembu ni lebeh dari 2.6 beliyon ringgit...

Awanama berkata...

org msia merempat tak ada rumah , tak ada pekerjaan dan tak ada cari makan macam.pac tu...bangla indon dibela...apa punya mamat bernama melayu...mengaku melayu tapi sokong bangla... baik umno buka bangla jadi ahli umno...keahlian 3 juta boleh tambah jadi 6 juta...mana mana pun ada bangla myanmar indon...masih lagi mendokong biawak hidup...kah kah kah... melayu kena jual 30 sen aje dengan bangla...tunggu dan lihat nanti....kah kah kah

Awanama berkata...

Mat Bahalol bagi KONTOL PINKISH tau

Zee Zee sudah syukur jumpa Mat Bahalol di Pelabuhan Anak Kontol dulu tau

Kedian Arwah Siti Aminah