Ahad, 27 Disember 2015

2015 - PALING BAGANG







PALING

BANGANG
 

Demo desak tukar nama plaza tol

PETALING JAYA: Penduduk dan beberapa ahli pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang dianggarkan seramai 50 orang mengadakan demonstrasi aman di Plaza Tol Tanjung Malim pada Ahad, bagi menuntut penukaran nama plaza tol.
Mereka mendesak Plaza Tol Tanjung Malim ditukarkan nama kepada Plaza Tol Hulu Bernam memandangkan kawasan itu masih berada dalam negeri Selangor.
Ahli Majlis Daerah Hulu Selangor, B Raj Kumar berkata, nama Plaza Tol Hulu Bernam mampu menarik pelabur luar datang ke kawasan sempadan Perak-Selangor itu.
“Kita buat tuntutan kerana ingin mengekalkan imej Selangor selain menjadikan kawasan sempadan ini lokasi strategik bagi pelabur luar.
“Permohonan sudah dibuat pada November lalu kepada PLUS dan pejabat Menteri Besar Selangor malah maklum balas positif diterima.
“Bagaimanapun, PLUS memaklumkan kelulusan dan persetujuan tertakluk di bawah kerajaan pusat melalui Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM),” katanya seperti dilaporkan Harian Metro.


KAH KAH KAH

kumpulan ngo

amat bangang

paling bodoh

apakan daya

ahli MIC kah?

dpat anugerah 

hasan malek


INDIA LAGi






-----------

5 ulasan:

Tol Samy Value berkata...

tukar nama tamil laa deyyy

Tanpa Nama berkata...

Sokong


Harus sokong ada nama dalam Bahasa Tamil.
" PandiKutty Toll Plaza "

Tanpa Nama berkata...

Kalu minta tukar nama Tol Kepala Pundek, lagi bagus.

panglimo potaseh berkata...

Embie Selangor jelas tidak peke dan tidak patriotik .. contohie lah macam Pak Zombie kita yang berjiwa melayu dan nasionalis yang unggul ..

Zombie ni sanggup tak popular dengan up kan caj tol dengan peratus yang lebih tinggi, semata-mata nak nolong kroni melayu yg dapat konsensi lebuhraya dan orang miskin.

Kalau embie selangor ni masih tak tukar nama plaza tol ini ayuh kita demo lagi .. kali ni pastikan 200,000 akan turun .. jangan lupa pakai t-shirt warna kelabu taik anjing, ia itu sama dgn warna jalan .. yg paling penting jgn lupa kontret cetak baju 200,000 helai utk demo ni bagi gwa buat .. kalau tak gwa akan buat demo, sebab tak bagi kontret buat t-shirt pulak.

Tanpa Nama berkata...

Bahalol

Nama Nasib Baik tukar ke nama nama ONG lah... Macam TOL SUKA SEDEKAH

Itu lagi mantap !!!!!!!

Orang Orang Sedekah banyak pahala masok SHORGHA tau


Poyo betul macam bebudak SONGKOK TINGGI saja