Jumaat, 18 Disember 2015

BERITA MEMERANJATKAN







PUSAT

MAKSiAT

DEKAT RUMAH 

PASONG?



MyWatch: Pusat maksiat hanya 300 meter dari IPK KL

 | December 18, 2015
Premis menjalankan aktiviti pelacuran, jual beli dadah dan tempat berkumpul ahli-ahli kongsi gelap tetapi tidak diserbu oleh pihak berkuasa.

PETALING JAYA: Malaysian Crime Watch Task Force (MyWatch) mendakwa sebuah spa di ibu negara telah menjalankan aktiviti maksiat dengan berselindung atas nama pusat urut.
Pengerusinya,  R. Sri Sanjeevan menyatakan, premis tersebut telah menjalankan aktiviti pelacuran, jual beli dadah dan tempat berkumpul ahli-ahli kongsi gelap tetapi tidak diserbu pihak berkuasa.
“Pusat maksiat yang diberi nama Saboon Spa ini beroperasi sejak sekian lama tanpa pernah diserbu oleh pihak berkuasa. Pemiliknya adalah seorang lelaki berbangsa Cina yang dikenali sebagai Leng Chai (Lelaki Tampan).
“Berselindung di sebalik nama pusat urut, premis ini turut menyajikan aktiviti pelacuran, jual beli dadah, dan tempat berkumpulnya para kongsi gelap yang ada diantaranya sedang diburu pihak polis,” ujarnya dalam satu kenyataan.
Jelasnya lagi, beliau hairan pusat maksiat terbesar di ibu negara itu masih beroperasi sedangkan jaraknya dengan Ibu Pejabat Polis Kontijen (IPK) Kuala Lumpur lebih kurang 300 meter sahaja.
“Dengan jarak yang sebegini hampir, adalah sesuatu yang menghairankan jika kewujudannya sebagai pusat maksiat tidak diketahui oleh pihak polis.
“Apa gunanya PDRM mewujudkan Pasukan Tindakan Khas Anti Maksiat, Judi dan Gangsterisme (STAGG) jika tidak mampu menggempur pusat maksiat seperti ini,” tegasnya.
Sanjeevan turut mendedahkan bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RM198 untuk 2 jam dan dalam waktu itu pengunjung boleh menggunakan perkhidmatan spa dan sauna sambil ditemani oleh gadis-gadis pelayan.
“Gadis-gadis tersebut boleh dibawa ke bilik hotel untuk memuaskan nafsu dengan sejumlah bayaran lain yang ditetapkan,” dakwa beliau lagi.
Pada masa sama, MyWatch menyatakan pihaknya sedia untuk mendedahkan rakan kongsi senyap dalam pengoperasian pusat maksiat ini.
“Pendedahan MyWatch seterusnya adalah mengenai orang-orang kenamaan (VIP) yang terlibat sebagai “sleeping partner” di dalam pengoperasian pusat maksiat ini.
“MyWatch bersedia mendedahkan identiti pemilik pusat maksiat ini tetapi adakah STAGG berani menunjukkan kuku dan taring mereka untuk menangkap Leng Chai di bawah Akta Pencegahan Jenayah (POCA)?” soalnya.

KAH KAH KAH
woit
masuk akal ke berita ini
ini macam berita palsu
tak munusabah
pusat maksiat ini hanya 
300 meter dari rumah pasong
nama tempat ada
nama towkay ada
harga berancuk pun ada
hairan pelik takjub
mustahil polis tak nampak
kah kah kah
kenapa polis tak nampak
kah kah kah
pusat maksiat ini
mesti dah kautim dengan
bomoh jinnakolojis
kah kah kah
bila kereta polis lalu 
jin ubah bangunan
jadi berbentuk masjid
china doll bertelekong
pelangan semua berwirid
kah kah kah
bila kereta polis hilang
semua bezakar dan berzakar
kah kah kah

ZAKAR RiA


-----------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pepatah orang asli Uganda ternyata benar, 'the safest place to hide is in your enemy's lair'.

Lagipun itu club house utk polis la bro. Seharian kejar penjenayah, lepas tu release stress dgn happy ending.

Tanpa Nama berkata...

Pau Pau Pau

Mat Kampau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamat tu nak jugak pakai Honda Accord lah.....

Tak kan Budak Bahalol tak boleh kaya ber gaya.....

Ada BILYON BILYON lah....

Tanpa Nama berkata...

Hoi tt ape lah nko ni......hal ehwal lendir polis x masuk campur la bro. Kes macam ni repot je kat PAS.......kan diorang penasehat ameno, pasapco consultantcy syariah compliance lagi beb!....

Tanpa Nama berkata...

Apa bisa interprasi kondisi-kondisi untuk berinvestasi dalam mengkoleksikan files yg bisa berintegrasi dgn host serta registrasi groupi.

BABI TERBANG berkata...

Habis..takan datang key el ni masih nak pakai losyen..key el niiii..kalau takder tempat ngentot baik duk felda...kakakkkaa...duk felda boleh ngentot bantal peluk....KkAkakkakakkakakaka

Tanpa Nama berkata...

Sabooon dibilik mandiiii. Saboooon

Tanpa Nama berkata...

mana ahmad jais, mana ahmad jakim, mana baju merah jawa jamal, mana ali tinju..pasal apa cina ni niaga lendir tp tak di HOTkan?mana mamat polis yg marahkan bro tt pasal gambo ops derma..ayuh, panjangkan langkah murni suci anda...