Jumaat, 18 Disember 2015

LAWAK LEPAS BERJUMAAT







LAWAK  JUMAAT

islam arab saudi

terpancut salahkan

tangan

terpancut atas perut

salahkan perut

terpancut belum

tercabut salahkan

cabut




------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

ORANG TER BAHALOL PON ADA

Ter masok tak semesti TER ROBEK ?????

Kepala Otak !!!!!!

Dalam KUBOR pandai pandai lah JAWAB YEA


Ada BILYON BILYON tu lain cerita lah

Mesti boleh PAU PAU PAU

MAT KAMPAU !!!!!!!

dol berkata...

najib terrrterima derma

ringgit terrrjatuh teruk

hadi terrrkerjasama dgn umnu

hudud terrrtak jadi bentang

ter ... disini bukan tidak sengaja tp ada upaya dan bersungguh2.. sgt sengaja

maka terrrtolaklah pasug dpd hati rakyat yg terrrsusah kerana kwn pasug terrcuri dan terrrbazir duit rakyat

1mdb terrrpinjam rm42b. maka ipp pun terrrjual pada negara china

terrrperkasa pun terrrtipu dgn hidup melayu dan mempertahankn maruah dpd terrrgadai negara.

maka rakyat yg terrraniaya terrrpaksa membayar hutang yg terrruk melalui cukai terh..r..m..j..d..h

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mcm budaya umnu...termakan tapi tak mengaku tertelan..sedar sedar dah terberak....kakkakakakakaka...pukimak punya ehsan abdulaziz...mcm nama mamak je.....kakkakakakakakakakaka

Awanama berkata...

mampussssssss kah kah kah kah....secara tidak sengaja mak badak tercocok batang najib kah kah kah

Awanama berkata...

Islam ni hanya perkakasan untuk membodohkan orang saja.. begitu juga dengan agama2 lain.. 2x5.. inilah perkakasan pemerintah yang paling ampuh untuk merembat harta awam sambil menggunakan islam untuk membodohkan rakyat sendiri.

Rakyat diheboh2 sehingga lalok mendapat syurga dengan berbuat kebaikan. Hatta marah pun tak boleh. Jika marah atau meracau meraban, rakyat akan dicop menghasut atau membuat fitnah yang mana akhirnya akan masuk neraka selama2nya.

Yang terus kaya dan senang ialah orang yg berkuasa.. dosa mereka dibuat terang2 pun, Allah Taala tak pernah ambil pot pun.. kahkahkah.. rakyat buat dosa adalah haram dan akan masuk dgn segera ke neraka...bodoh betul..

Awanama berkata...

teringat sorang lagi kat sungai buloh ... huh