Jumaat, 18 Disember 2015

BERAMAL JARIAH DENGAN GOLF









BERGOLF

ERTiNYA 

BERAMAL

 JARiAH



REMBAT SAMPAI TERSUMBAT
...mmg pun...si salleh ni dlu kan handle teknologi park..rembat dan sembat smpai tersumbat...mmg lahanat..!!! on BERAMAL JARIAH BERGOLF

in response to Hahaha.. gua raser ada 2600 juta macam lagi kisah Yapeim ni kalo dikorek betul2.. ini NOW baru korek x sampai 60 hari.. dah mcm2 hal.. mau betul2 titik sejak 50 tahun dulu semua jabatan mufti, jabatan agama, pusat zakat negeri .. gua raser lebih 2600 juta kes mengepow segala duit derma, zakat, fidyah pergi entah kenana.. mmg meriah la NOW dah jumpa lubuk.. 

Nak gua bitau satu lagi.. projek gajah putih Teknologi Park Malaysia Bukit Jalil.. lagi meriah duit2 geran2 penyelidikan diboleh kroni2 UMNO.. macam2 geran dari Zaman Saleh Lembu dulu hinggalah projek MIMOS dan Jaring Internet terbongeng... Bukan tiris daaa...ini sudah banjir dan tsunami wang daa.., by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/18/15
MINDA BONSAI
Selagi minda bonsai tak dapat bezakan politik agama parti kuasa dan ekonomi...selagi itu melayu akan diperkudakan oleh berkuasa... rakyat tanya 2.6 billion mereka jawab dap mengancam kedudukan islam melayu...piiiraaahhhh....mahathir tanya sapa arah sirul bunuh althantuya... mereka jawab komplot jatuhkan najib.... 

lemah lah...lain soalan lain pula jawapan...apa punya turrrr.... sakit bertambah...semua jadi isu agama bangsa walhal mereka dok merompak sekian lama...asal projek masuk duit masuk sudah...lain dikemudikan ikut cara bugis...ini lah msia woit kah kah kah mampooos on BERAMAL JARIAH BERGOLF
Anonymous
on 12/17/15

NENG RAMAI PEMINAT
Yang bab neng ramai minat bro...bukan apa ...amal jariah berbakti kepada negara tu...kah kah kah... msia nie dah sesak macam 2 mereka buat masih rakyat buta tuli demi negara agama bangsa kah kah kah... on BERAMAL JARIAH BERGOLF
Anonymous
on 12/17/15
GOLF SIMULATOR
Islam Golf Simulator ni amat diperlukan dan amat sesuai untok anak yatim. Bisnes dan Korupsi yang amat besar biasanya dirunding dipadang Golf. Anak anak yatim dan yang miskin perlu disediakan pengalaman seperti ni. Syorkan juga kepada badan "amal" ni untok sediakan bilek KaraOke. 

Dalam bilek KaraOke , anak yatim dan yang miskin boleh belajar cara pegang Botol Besar dan cara YumSeng dengan para Taikon ,Taiko dan pegawai atasan. hahahaha..nape tak buat Kaaba Simulator ya? Bolehlah yang miskin dan yang tak mampo pi Arab tu rasa cara cara jalan keliling Kaabah. on BERAMAL JARIAH BERGOLF
Anonymous
on 12/17/15
LOBANG OKEY
Bola masuk dalam lobang okey, tak de masalah, tak silap gwa harose hokooom nye .. Masalah nye bila batang masok lobang .. panjang ceritanya .. mula-mula kena pi Paris dulu ambik krusus kawin .. lepeh tu baru bole kawin .. Aku cadangkan Yapeim buat similator permainan batang masok lobang .. similator entot namanya .. okey tak cadangan gWa ni NOW. on BERAMAL JARIAH BERGOLF
panglimo potaseh
on 12/17/15
KUBUR
Nanti di kubur Dan di akhirat jawablah. Nak beri alasan apa nanti on BERAMAL JARIAH BERGOLF
Anonymous
on 12/17/15





----------------

2 ulasan:

Nazrio berkata...

funny,...
khutbah atau sihir
Nasib baiK~KaLau taK,...
tentu aku masuK mahkamaH
Lagi hari ni....
Akhirnya aku berjaya
menyihir diri~ku sendiri
Khutbah Jumaat,
tajuk zakat Dan peranan
Pusat Zakar...

hari ini aku berkeLapangan, punya waktu yg banysk untuk hadhir Lebih awaL dari biasa,
Satu jam sebeLum khutbah... waLaupun tiada persiapan yg Lebih formaL untuk Solat jumaat, sebab masa keLuar rumah saya betuL² Lupa hari ni hari jumaat otw ker tempat tujuan baru aku ingat hari ni jumaat, baju saya pakai pun seperti gambar...nasib baik rambut panjang saya sudah potong, saya baru potong semaLam,...
jadi saya masuk soLat ke saff paLing hadapan dekat imam khatib biLaL Dan pembesar² agama...Lebih best Lagi saya dekat dengan suiz² utama, microphone, kipas lampu berbagai²...semasa khatib sedang membaca sihir tentang zakat Dan pusat Zakar...
SeoLah² semua hadirin sedang terkena sihir, manakaLa saya puLa sedang menyihir diri saya sendiri....sabar, sabar dan
bersabar Laaaa...
jangan kau tutup suis² letrik tu, 'agama' biLa duduk daLam geLap akan tangkap awak, bawak awaK mahkamaH Dan poLis semua para penghasut.....
jangan kau tutup 'suis agama",
masukkan mahkamah Lagi...
ngko nanti....ngko tak boring Ker
Turun naiK mahkamah
Akhirnya aku berjaya
menyihir diri~ku...
'suis tu aku tak usik...
Aminnnn, Amennnnn....

Tanpa Nama berkata...

Memang lahanat bebudak kampong makan gaji gomen nih

Kepala Otak !!!!!!!