Khamis, 17 Disember 2015

LAMBAT KAN LAMBAT






LAMBAT

LAMBATKAN





Pengkritik bimbang kebenaran makin jauh, laporan audit 1MDB ditangguh

17 Dec — Laporan penuh yang dinanti-nantikan daripada ketua audit negara mengenai 1Malaysia Development Berhad (1MDB) ditangguhkan tetapi itu mungkin bukan aspek paling penting dalam siasatan ke atas syarikat sarat hutang itu. 
Ahli politik dan aktivis anti rasuah yang sudah lama mengikuti isu itu berkata laporan itu hanya sekadar mengikut skop diberikan kepada ketua audit kerana ini akan menentukan sama ada beliau boleh mendedahkan betapa teruknya skandal itu.

Satu lagi yang penting ialah adakah laporan itu akan didedahkan kepada umum, kata Cynthia Gabriel dari Pusat Memerangi Rasuah dan Kronisme (C4).
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pengkritik-harap-laporan-ketua-audit-negara-akan-dedah-segala-galanya#sthash.OaLWWxN6.dpuf

LAGi LAMBAT

LAGi BAiK

KAN MELAYU 

MUDA LUPA

KAH KAH KAH




----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MELAYU BODOH

AMERIKA sudah naik Kadar Interest nya maka makin mahal lah nak ber niaga dengan nya

Makin papa lah negara hutang guna duit US DOLAR

Melayu Melayu BODOH sudah biasa makan kangkong boleh cuba cuba makan rumput dan lalang

Kenapa pulak nak DUKONG BEWAK HIDUP pon ?????


BEWAK makan bangkai pon di lahap nya

Apa lagi yang tinggal tuk Rakyat

Tanpa Nama berkata...

Seperti yang sebelum ini, aku dah agak perkara ini Akan berlaku. Dan perkara2 yang mengallihkan perhatian yang Akan berlaku.

panglimo potaseh berkata...

Onam bulan dah nak abih .. berapo bulan laee nak tambah .. ini bukan kes melambek lambekan .. ini kes, apa pun tarak .. macam tunggu badak air keluar sumbu .. Lu tunggu lah .. mungkin ado sekor badak air bersumbu menanti disyurga nanti. WSJ bilo nak saman.

Bagero lu berkata...

Tapi kalau kita tukar kerajaan nanti...habis luruh semua pembodek, pengampu, pelindung dan termasuk lah geng2 kitol yang dimaksudkan pak amit dulu kita sapu dan sumbat dalam lokap. Mana rakyat yang jadi mangsa mereka dulu boleh datang dan luku kepala mereka seekor2.